نام پدر : ارددشیر
تاریخ تولد :1343/04/10
تاریخ شهادت : 1365/03/26
محل شهادت : جنوب میمک

وصیت نامه

1 – پدر بزرگوارم ! وقتی خبر شهادت فرزند خویش را شنیدی ٬ نماز شکر به جای آور که شمر خدا به خاطر این نعمت بر شما واجب است . چون توانستی فرزدی را همچون ابراهیم خلیل الله به درگاه حق قربانی فرمایی ٬ همانطور که آن بزرگوار در آزمایش پیروز شد ٬ شما نیز به رضای خدا در این امر راضی باشید تا در پیشگاه حق روسفید باشید .
2 – پدر بزرگوارم ! من با پیروی از تعالیم قر آن مجید انتخاب نمودم و بر راه خویش کاملاً آگاهم .
3 – تو ای مادر مهربام ! به خدا قسم از این که با شهادتم به شما مصیبتی بزرگ وارد می آید بسیار ناراحتم ٬ ولی مادرم ! من اگر به خداوند پشت کنم و به راه او نروم خدا را از دست می دهم و خسران دنیا و آخرت نصیبم می شود .
4 – در قاموس ما ذلت معنی ندارد . ما صلح با کسی که به ناموس ما تجاوز نمودرا یک خیانت بزرگ می دانیم و هرگز تن به خیانت نخواهیم داد که عذاب خدا ا خائنان دور نیست .
5 – خواهرانم ! از شما می خواهم که حجاب را رعایت فرمایید ٬ چون دشمن را منکوب و ذلیل نمودید و تقاضا دارم برای همیشه چادر به سرتان کنید و با استهزاء استهزاکنندگان ٬ از صحنه بیرون نروید .
6 – سلام بر شما جوانان محل ! پیام من به شما جز بر پاداری نماز نیست . نماز را به پا دارید که انسان را می سازد .
7 – من بر این عقیده مطوئن و پریقینم  و قرآن مجید گواه این حقیقت است . هروقت صبر خدایی را در خود دیدید به حقانیت و روشنی راه فرزند خویش آگاه شوید .

زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد

 


وصیت نامه

اسکن وصیت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد