نام پدر : نجفقلی
تاریخ تولد :1343/08/04
تاریخ شهادت : 1363/12/26
محل شهادت : شرق دجله(تبور)

وصیت نامه

*وصيت­نامه شهيد نعمت­ الله نعمتي*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آن­هايي كه در راه خدا كشته مي­شوند مرده مپنداريد بلكه زنده­اند و در نزد پروردگارشان روزي مي­خورند.

سخنم را شروع مي­كنم به نام آن كس كه ما را از نيستي به هستي كشانده است و به نام او كه جهان و منظومه­هاي شمسي را در عرض شش روز آفريد و به نام خدايي كه زينت زبان­ها و يادگار جان­ها از نام او مي­باشد. و با ياد و نام اوست كه دل­ها آرامش مي­گيرد كه همانا قرآن مي­فرمايد و ما بايد هر لحظه به ياد خدا بيفتيم كه دل­هاي ما را شيطان نفوذ و لانه­سازي نكند. پدر و مادر عزيزم با سلام و درود بر شما و درود بر استقامت شما و همان طوري كه شما مطلع هستيد ما در موقعيتي از زمان قرار داريم كه در اين موقع به ما احتياج مي­شود و مي­بينيم كه اسلام و قرآن و دين ما را از هر طرف دشمنان ما مورد هجوم وحشيانه خودشان قرار دادند تا به خيال خام و پوچ خود اين اسلام ما را از بين ببرند اما اين آرزو را به گور بردند.

پدر و مادر عزيزم! شما با از دست دادن يك فرزندتان به نام حبيب­الله نعمتي كمي براي­تان سخت گذشت و سختي را تحمل كرديد چون حبيب­الله را خداوند تبارك تعالي به شما داد و از شما گرفت و نبايستي ناراحت باشيد و الان بنده كه در جبهه هستم نمي­توانم طاقت بياورم كه اين خائنان و بعثيان مزدور كثيف آمريكايي از خدا بي­خبر بهترين عزيزان و بهترين عزيز ما را گرفتند و من بايستي انتقام خون اين شهيدان و برادرم را از اين دشمنان اسلام بگيرم و اگر كشته شدم پيروزم و اگر هم بكُشم، پيروزم. پدر و مادر عزيزم انسان هر موقعي كه باشد از اين جهان به جهان ديگر رخت بر مي­بندد و هر لحظه رفتني است و يا كلي­تر هر موجودي جاندار بي­جان مي­شود و چه بهتر است همه­شان در جبهه جنگ بر عليه دشمنان اسلام و قرآن بجنگند و شهيد يا كشته شوند.

و اگر ما لياقت شهادت را داشتيم شهيد مي­شويم وگرنه نمي­شويم و يا به عبارت ديگر هر چه خدا خواست همان است خواهد شد و اگر كشته شوم به ياري الله لااقل برادرمان را كه در دو سال و چند ماه پيش از دست داديم به ياري خداوند او را ملاقات مي­كنيم. براي آينده­سازان و آيندگان و اگر شما از بنده نارحتي ديده­ايد به بزرگي خودتان ما را عفو و بخشش كنيد تا از همديگر راضي باشيم و شما در مراسم زياد ناراحتي نكنيد و بنده را در روستاي­مان در كنار برادرم دفن كنيد و شما خانواده­مان با هم راضي و خشنود باشيد تا خدا از شما راضي باشد و همان طوري كه شما اطلاع داريد اين همه رزمندگاني كه در جبهه جنگ حضور دارند آن­ها مثل ما انسانند و دوست دارند در بين خانواده خودشان باشند و زندگي كنند اما مي­بينيد كه اسلام در خطر است دين و قرآن در خطر است و نمي­توانيد طاقت بياوريد و بر عليه دشمنان اسلام و نبرد مي­خزند و آن­قدر مي­جنگند تا پيروز شوند و بنده از شما مي­خواهم كه زياد مراسمي به پا نكنيد و خودتان را زياد ناراحت نكنيد و صبر داشته باشيد و شما بايد الگوي پدر و مادر و الگوي خانواده شهداي ديگر باشيد.

سلام مرا به تمام دوستان و آشنايان برسانيد و به آن­ها بگویيد كه هميشه در خط ولايت فقيه باشند.

                                                                                                   خداحافظ همگي شما

                                                                                           فرزند حقير شما نعمت­الله نعمتي