نام پدر : نصرالله
تاریخ تولد :1347/04/19
تاریخ شهادت : 1365/11/21
محل شهادت : مهران

وصیت نامه

*وصيت­نامه شهيد محمدرضا نصيري*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الذينَ قُتِلوا في سَبيلِ الله أمواتا بَل اَحياء عِندَ رَبِّهِم يُرزَقون.

كساني كه در راه خدا كشته مي­شوند مرده مپنداريد بلكه آن­ها زنده­اند و در نزد پروردگار خود روزي مي­خورند.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان و آفريننده انسان. با درود و سلام به محضر آقا امام زمان و نايب برحقش امام امت بنيان­گذار جمهوري اسلامي ايران نجات دهنده گمراهان و با درود و سلام به رزمندگان حماسه آفرين جبهه­هاي حق عليه باطل و با درود و سلام به شهداي حسيني تا كربلاي خميني به نام آن كسي كه مرا روزي داده است خدایي كه مرا خلق كرد. پس من هم بايد در راه او هجرت كنم و به جهاد بروم به راستي شهادت چه زيبا و پرارزش است چه خوب است حالا كه انسان از اين دنيا بايد برود كه در آخرت بايد خوشحال باشد و آن مرگ شهادت در راه خدا هجرت بكند و دشمنان اسلام را به هلاكت برساند و خود نيز به شهادت برسد و به پدر و مادر خود عرض مي­كنم كه بعد از مرگ فرزند خود ناراحت نباشند چون فرزند خوبي براي شما نبودم. پدر و مادر جان! براي اين حقير گريه نكنيد چون موجب خوشحالي منافقان كوردل و دشمنان اسلام و قرآن مي­شود و به برادران عزيز خود توصيه مي­كنم كه براي بنده ناراحت نباشند و بعد از مرگ من سلاح به زمين افتاده مرا كه در كربلاي ايران از دست من افتاده است، بگيرند و به دشمنان نشان بدهند كه ملت ما ملت خون و قيام است.  

به خواهران خود توصيه مي­كنم كه بعد از مرگ برادر خود ناراحت نباشيد و همچون زينب (س) اسطوره تقوا باشند و داراي صبر و شكيبا باشند و با صبر و پايداري خود به ديگر خانواده­هاي شهدا دلداري بدهند.

به ملت ايران توصيه مي­كنم كه اي امت شهيد پرور همواره در راه خدا باشيد و اين رهبر عزيز را تنها نگذاريد زيرا او مملكت را نجات داده است و از گمراهي نجات داده است و همواره كمك­هاي خود به جبهه را فراموش نكنيد چون كم­كاري و سهل انگاري موجب شكست اسلام مي­شود.