نام پدر : اسمعیل
تاریخ تولد :1346/01/01
تاریخ شهادت : 1367/03/04
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصيت­نامه شهيد علي­اصغر نبي­پور*

به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان

بسم الله الرحمن الرحيم

وَالْعَصر إنَّ الْاِنسانَ لَفي خُسرْ الالَّذينَ آمَنوا وَ عَمِلوا الصّالِحاتِ وَ تواصَوْا بِالْحَق وَ تَواصَوا بِالصَّبر

قسم به عصر به درستي كه انسان هر آينه در زيانكاري­ است مگر آنان كه ايمان آورده و كارهاي شايسته را به يكديگر نمودند و به راستي وصيت نمودند. با درود و سلام بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت قائم مهدي صاحب­الزمان و نايب برحقش خميني كبير ابراهيم بت­شكن زمان و با درود بر خانواده معظم شهدا و با درود و سلام بر مجروحين و معلولين و مفقودين جنگ وصيت­نامه را آغاز مي­كنم و مي­نويسم و يقين دارم كه خير اين راه در انتخاب اسلام هيچ­گونه راه ديگري نمي­باشد.

اين­جانب علي­اصغر نبي­پور فرزند اسماعيل وصيت­نامه خود را آغاز مي­كنم وقتي من به حد بلوغ رسيده­ام كه اسلام يك مذهب عدل و عدالت مي­باشد و من اين راه را آگاهانه انتخاب كردم و از برادران مي­خواهم كه اين راه را انتخاب كنند. وفادار به اسلام و جمهوري اسلامي باشند. اگر در اين امر ستي كنند، مديون خون هزاران شهيدان به خون خفته هستند.

اي اسلام، اي مكتب خون و پيام­آور ياور مستضعفان، اي دشمن مستكبران! اين چه چيز است كه تمام جوانان و نوجوانان و پيرمردان در راهت جان مي­دهند، اين جاذبه از چيست؟

 مادرم و خواهرم! مي­دانم براي آمدن من ثانيه شماري مي­كني كه خدا مرا به ميهماني دعوت كرده است و من هم عاشق لقاءالله هستم. مادرم! بر مرگ من گريه مكن اگر من شهيد شدم، دم درب خانه را آب­پاشي كن و يك پرچم سر دروازه بزن. بله دشمن نگويد من كوركورانه شهيد شدم.

وصيت به پايگاه مقاومت و انجمن اسلامي خودم دارم، اين است كه مردم با اخلاق خوب رفتار نمايند و همه از شما درس بگيرند. محل دفن من در امام­زاده ابراهيم آمل مي­باشد و يك در امت حزب­الله مخصوصاً امت حزب­الله شهيد هزار سنگر اين است از روحانيت جدا نشوند گوش به فرمان امام باشند.

                     خدايا تا ظهور دولت يار                 خميني را براي ما نگهدار

 


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد