نام پدر : پرویز
تاریخ تولد :1342/05/19
تاریخ شهادت : 1361/05/16
محل شهادت : جاده شیرگاه

وصیت نامه

*وصيت­نامه پاسدار شهيد محمود نبي­پور*

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

الَّذينَ آمنوا وَ هاجَرو وَ جاهَدو في سَبيلِ اللهِ بِاموالِهِم وَ اَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجة عِندَالله اولئِكَ هُمُ الفائِزون

آنان­كه ايمان آوردند و هجرت كردند و جهاد نمودند در راه خدا با مال­ها و جان­هايشان، آن­ها بزرگ­ترين مقام و مرتبه را در نزد پروردگارشان دارند. و افراد رستگار و پيروز هستند. آري پدر و مادر و برادر و خواهرم! ما بايستي در راه خدا جهاد كنيم، هجرت كنيم و جان خود را در راه خدا بسپاريم تا رستگار و پيروز شويم. پسر، پدر و مادر و خواهر و برادر و دوستان و فاميلان عزيزم! اگر من شهيد شدم، هرگز براي من گريه نكنيد؛ چون شهيد قلب تاريخ است و شهيد هميشه زنده است. پسر، پدر و مادر! اگر شما گريه كنيد، من ناراحتم و اگر گريه نكنيد، من خوشحالم. عزيزانم! من براي پول و مقام به سپاه نيامدم بلكه براي نزديك شدن به خدا به سپاه آمدم. در ضمن به تمام دوستان و آشنايان عزيزم عرض مي­نمايم كه نماز را ترك نكنند. نماز را بخوانند چون نماز خواندن باعث مي­شود كه خداي خود را بشناسيم و به خداي خود نزديك شويم. به برادران و خواهران خود مي­گويم حتماً نماز را بخوانند و به آيه قرآن توجه كنند كه مي­گويد (والَّذين عَلَي صَلَواتهم يُحافِظونَ اولئِكَ هُم الوارثين) آنان كه بر نمازهايشان محافظت دارند، همين كسان وارث مقام عالي بهشتند.

و به برادرانم، عزيز و ناصر و حسن سفارش مي­كنم كه راه مرا ادامه دهند  به برادر بزرگم به نام عزيز او را هم سفارش مي­كنم كه فرزند خود علي را علي­گونه بار بياورد. چون اين آروزي من بود كه علي را علي­گونه و حسين­گونه بار بياورم زيرا من اسم او را علي گرفتم.

به برادران انجمن اسلامي سفارش مي­كنم كه تبليغ اسلامي را ترك نكنند و بچه­ها را تشويق به كتاب خواندن كنند و آن كوله­باري كه روي پشت­شان است، حتماً حملش كنند تا به عذاب الهي دردناك دچار نشوند. در پايان به اين برادران و خواهراني كه به گرايش درآمدند و تو سازمان مجاهدين و يا در سازمان­هاي ديگر درآمدند، نصيحت مي­كنم كه سعي كنند به اسلام و مسلمين بپيوندند. يك كمي لااقل فكر كنند كه اين كارها را كه دارند مي­كنند، پاداش روز قيامت آنان چي است و به اين آيه قرآن توجه كنند كه مي­گويند (وَعتَصِموا بِه حَبل­الله جَميعاً وَلا تَفَرَّقوا) همگي به ريسمان خدا چنگ بزنيد و هرگز متفرق نشويد. بياييد به سخنان امام گوش بدهيد و از فرمان او اطاعت كنيد و به سخن شهيد آيت­الله طالقاني را گوش كنيد كه مي­گويد اگر كسي از فرمان امام يا از سخنان امام اطاعت نكند، به عذاب الهي دردناك دچار خواهد شد.

در آخر پيروزي هرچه زودتر لشكر اسلام را بر لشكر كفر از خداي يكتا خواستارم.

والسلام.

 


زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاویر موجود می باشد