نام پدر : میر فتاح
تاریخ تولد :1342/03/20
تاریخ شهادت : 1364/07/20
محل شهادت : هورالعظیم

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید سید احمد مولائی لالمی*

 

انا لله و انا الیه راجعون

اگر ما به نقش انسان در مکتب اسلام توجه کنیم درمی یابیم که انسان موجودی است که همه چیز خود را از خدا دارد و امانت دار خداست و در این دنیا مانند مسافری است که وظایفی دارد که باید به آنها عمل نموده و بار امانت را به منزل رساند .

ما به دنیا نیامده ایم که تا ابد بمانیم رفتنی هستیم و به یک طریقی باید این راه را طی کنیم ، چه بهتر که این راه با نظارت ولی فقیه امام خمینی و برای نجات کشور اسلامی از دست امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا طی می کنیم .

دنیا بداند که ما جان خود را دست گرفته ایم تا نشان دهیم که برای پیشبرد اهداف خدایی هیچ چیز نمی تواند سد راه ما باشد .

ما که از جان گذشته ایم ، دیگر از چه خواهیم هراسید ؟ اکنون که اسلحه به دست گرفته و به چنگ دشمنان مکتب و امت می رویم .

کلامی چند با مادر و برادر و خواهر و برادران و خواهران و اتمت اسلامی در میان می گذارم ، نخست به همه سفارش می کنم :

1-هرگز خدا را از یاد نبرید که همه چیز ما از خداست و سرانجام بازگشت ما به طرف اوست تنها اوست که قادر به انجام همه کارهاست از خدا دور نشوید .

2- نماز را همیشه بپا دارید و سنگر مسجد را رها نکنید و مخصوصاً خودتان را از آموزشهای قرآن محروم نکنید ، تا می توانید در قرآن بیندیشید قرآن بخوانید و فکر کنید و عمل نمائید ، از مطالعه کتابهای اسلامی غفلت ننمایید.

3- قدر این انقلاب و این رهبر بزرگ را بدانید و مگذارید از یاری شما محروم شوند هرگز خود را از صحنه انقلاب خارج نکنید ، همواره آماده فداکاری و گوش به فرمان امام امت باشید .

4- مادر عزیزم تو برای من هم مادر بودی و هم پدر ، من هرگز زحمات ترا از یاد نخواهم برد و اگر به فیض بلند شهادت رسیدم ، از آنجا که شهدا حق شفاعت دارند از تو شفاعت خواهم نمود از شهادت من گریه نکن و بر سر نزدن خوشحال باش که تو هم به خیل مادران شهدا پیوستی افتخار کن مادر .

5- و تو برادرم راهم را ادامه بده و خدمتگزار اسلام و انقلاب اسلامی باش و تو خواهرم فرزندانی تربیت کن که خداپرست باشند و در راه خدا گام بردارند .

از دوستانم می خواهم که درس بخوانند و با کسب مهارت جامعه ما را از وابستگی ها درآورند و خود را به کارهای بیهوده مشغول نکنند . با انجمن اسلامی محل همکاری نمائید و برادران انجمن را تنها نگذارید .

از برادرم حسین و دوستانش می خواهم که در صورت شهادتم روح مرا با تشکیل کلاسهای قرآن و خواندن فاتحه یاد کنند که من هم روزی در این کلاسها شرکت می کردم .

اللهم ثبت قلوبنا علی دینک .

سلام بر مهدی موعود و سلام بر امام و درود بر امت اسلامی .

 

والسلام من اتبع الهدی

« سید احمد مولائی »