نام پدر : میر آقا
تاریخ تولد :1344/09/20
تاریخ شهادت : 1365/12/04
محل شهادت : مریوان

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید سیدصالح موسویان*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب سیدصالح موسویان فرزند میرآقا ساکن روستای باغدشت تاریخ تولد 1344 با اعتقاد کامل به یگانگی خداوند متعال و پیامبری حضرت و رسول و امامت دوازده امام و با اعتقاد کامل به این جنگ که جنگ حق علیه باطل می باشد و آنقدر می روم با دشمن خدا می جنگم یا به کربلا یا اگر خدا خواست می روم و یا به شهادت می رسم.

سلام – سلام بر حسین (ع) سلام بر مهدی و بر نائب بر حقش امام امت سلام من سلامی برخاسته از صمیم قلب و عشق درونی نخست به امام غایب حضرت مهدی (عج) و سپس به نائب امام زمان امام خمینی و بعد به روان آنانی که بدنشان به خاک افتاده و روحشان به عالم بالا شتافته است.

 خدایا! به حسین (ع) بگو که شهدای ما همچون تو سر در بدن ندارند و با لب تشنه شهید می شوند. خدایا! به مهدی ات بگو که لشکر عظیم اسلام برای یاری تو در انتظار توست. خدایا! به علی اصغر بگو که قلبهای کوچک اطفال ما را به موشکهای چند متری متلاشی می کنند. خدایا! به علی اکبرت بگو که نوجوانهایمان تازه دامادهایمان و غنچه های شگفته هایمان می روند شهید می شوند. خدایا! به بهشتی ات بگو که همچنان راست قامتیم. خدایا! به رجائی بگو که قرارداد صلح را با کفار امضاء نخواهیم کرد. خدایا! به زینب و فاطمه و زهرا بگو که ما هم هفتاد و دو تن شهید دادیم و به ایشان بگو که کفار و سرداران کفار حتی به زنان باردار و کودکان گهواره ای و پیرمرد و پیرزن لکنده هم رحم نمی کنند. خدایا! به دستغیب بگو که دعای کمیل را برقرار می کنیم. خدایا! به شهدای محراب بگو که بلندترین فریادمان نماز است. پروردگارا! قدس عزیز و حرم خونین حسین (ع) را گرفتند. اماکن مقدس تو مرکز توطئه امریکا و کفار و منافقین شد. شهرهای ما را ویران کردند کودکان و مادران بی گناه را کشتند یاران امام را از ما گرفتند و از طرف دیگر پیروان مکتب حسین (ع) همه در برابر تو خدایا! تسلیم هستند و در برابر کفار همچنان کوهی استوارند که هیچ مانع از رسیدن آنها به تو نمی شود. قهرمانانه بر دشمن یورش می برند و مظلومانه در برابرت اشک می ریزند. سربازان اسلام همه نقشه های ضد خدایی را با ایثار و روحیه شهادت طلبی در آب می کنند. کفار به مادیات و سلاحهای مدرن وابسته اند و اما یارانت خدایا! به یاری تو دلبسته اند.

خدایا! سربازانت را یاری کن خدایا به دلیران قدرت بده تا بتوانند بر علیه دشمنانت مبارزه بکنند. خدایا! ظهور و فرج مهدی را هر چه زودتر برسان.

 در آخر از پدر و برادران و خواهران و تمام عزیزانم می خواهم که بعد از مرگم صبور باشید اگر برای من اشک می ریزید به یاد حسین (ع) و یاران کربلایش اشک بریزید.

 پدر عزیزم می دانم که محبت من در دل تو بسیار است و رنج و اندوه از دست رفتن من برایت دشوار است ولی در راه الله و در راه به ثمر رسیدن حکومت اسلامی بس ناچیز است.

 از همه می خواهم که وظیفه شرعی خود را در این لحظات حساس که اسلام مورد تهاجم خصم قرار گرفته و تشخیص داده و عمل نمایند.

 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.