نام پدر : علی جان
تاریخ تولد :1345/07/07
تاریخ شهادت : 1365/03/19
محل شهادت : حاج عمران (تپه شهدا)

وصیت نامه

1.    زندگی زیباست و زیباتر زیستن خدا پسندانه است.

2.    آنان که به دنیا دل بستند و شب و روز فکر ذکر شان خشت رو خشت گذاشتن است. یقیناً از غافله عشق عقب مانده اند و هم پای کاروان عاشقتان جنت سفر نمی کنند.

3.    ما نیامده ایم که فقط به فکر زندگی دنیای باشیم. ما آمدیم که خود را برای سفر ابدی آماده کنیم. حضرت علی (ع) دنیا را مزرعه آخرت خوانده اند. وای بر آنان که از این مزرعه خوشه چینی نمی کنند و بدون توشه رخت سفر می بندند.

4.    زندگی جهاد است، جهاد با نفس که همان جهاد اکبر است و جهاد با دشمنانی که به نحوی قصد جسارت به آستان اسلام و مسلمین را دارند که همان جهاد اصغر است. امروز دشمنان می بینند که نورانیت اسلام جهان را فرا می گیرد و این فراگیری وحشت را در دل همه ی دشمنان دین خدا افکنده است.

5.    عراق به تنهایی هرگز جرأت حضور در ملت غیور ایران را نداشته و نخواهد داشت. دست آمریکا، اسرائیل و کشورهای مختلف  از جبب صدام بیروز آمده است، در چنین موقعی ننگ است که در خانه بمانیم و دشمنان در مرزهای جنوب کشورمان یورش کنند و هموطنان ما را بیازارند.

6.    من به کربلای ایران می روم تا دین خدا را یاری کنم و از برادران و خواهران می خواهم بعد از من، هرگز گریه نکنند، مجلس یاد بود من را هر سال  با آیات قرآن و بسیار ساده برگزار کنید.