نام پدر : اسد الله
تاریخ تولد :1345/06/05
تاریخ شهادت : 1367/05/01
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید روح الله مقصودی*

 

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با درود به تنها منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و با درود و سلام بر نائب بر حقش پیر جماران این استوره شقاوت ایمان امید مستضعفان جهان و یار و یاور و سلام بر تمامی رزمندگان کفر و ستیز اسلام این اهدان شب و دلیران روز و با درود و سلام بر تمامی خانواده های شهدا . تمامی شهدای در راه اسلام تا شهدای کربلای امروز و با درود و سلام بر تمامی مجروحین و معلولین و اسرای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران وصیت نامه – روح الله مقصودی .

این چندمین بار است که وصیت نامه ام را با قلم بی زبانی می نویسم و این سرخ سیم نمی شود و دوستان و رفیقان همه در این راه به حکومت علا رسیدن . خدایا گناهانم را ببخش و مرا جز شهیدان راهت قرار بده و بهشتی را که به پیامبران شهیدان راهت وعده دادی به من عطا کن . این جان ناقابلم را از من بپذیر هیچ وقت از هجرتی به سوی پروردگارم افسوس نخورید زیرا راهی بود که خدا را انتخاب کردم من وقت به سه جهت این راه را انتخاب کردم قربه الله یعنی برای نزدیکی خدا  2- فی سبیل الله – یعنی در راه کسی کشته شدن و با او راز و نیاز کردن برای لقا الله یعنی به خدائی که او را پرستش می کنم رسم – آری من می روم به سرزمین کربلای خوزستان تا با خون سرخ خود اسلام را گلستان کنم شاید وصیت نوشتن برای توحید که هنوز عمری سالی را نگذرانده بسیار سخت و مشکل باشد وصیت نوشتن به معنای آن است انسان در ایران من آماده می سازد و خود را آماده دیدار با خویش می نماید خدایا سپاس که اگر لغزشی برایم پیش آمده دچار آنها نگشتم هر چند که با گذشت چند سال از عمرم هنوز به درجه ای که خداوند انتظارش را دارم که امیدوارم که انشا الله عنایت بفرماید بنا به فعالیت انقلاب و دستور امام عزیز خودم یا در این راه و یا جبهه گذاشتم ولی برایم اجباری نیاورد دین خود را ادارء کردن به اسلام عزیز و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی وظیفه ای شرعی برای یکایک ما که امیدوارم هر کسی سر به ریز نباشیم و من برای دفاع اسلام در مقابل هجوم کفار به کشور اسلامی خود در غیبت کربلا امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی برای جهاد در راه خداوند و اجرای قطع الهی آگاهانه به میدان جنگ با دشمنان خدا و اسلام می روم تا وظیفه شرعی خود را انجام دهم .

پدر و مادرم اگر من سعادت این را داشتم که شهید شوم شما هیچ ناراحتی نداشته باشید چون با ناراحتی شما دشمنان خارجی و داخلی سوء استفاده می کنند در صورت شهید شدنم گریه نکنید و مرا ببخشید شما برای من پدر و مادر خوب بوده اید ولی من نتوانستم فرزند خوبی برای شما باشم .

مادر عزیزم ای شیره جانم مرا بزرگ کردی اگر خداوند سعادت شهادت را نصیبم کرد زجان پذیرا باش . امیدوارم که قلب سوراخ شده من قلب پاک و نازنین شما را آرامش دهد .

برادران عزیزم از اسلام و امام امت دست نکشید و همیشه کارهایتان را برای خدا انجام دهید خواهرانم نسبت به شما خیلی بدی کردم مرا ببخشید خیلی از شما عذر می خواهم که نتوانستم خوبیهای شما را جبران کنم . خیلی برایم زحمت کشیده اید . پدر و مادرم همیشه شما را به تقوا در راه خدا و صبر دعوت می کنم و از خدا می خواهم که شما را دراین راه یاری کند .

امام عزیز را تنها نگذارید سخنان امام گوهر است قدر امام را بدانید و از خداوند طول عمر امام را بخواهید و جنگ را فراموش نکنید . همگی شما را به خدای بزرگ می سپارم و توفیق شما را برای دستیابی به ایمان راسخ از خداوند متعال خواستارم و توفیق شما را برای کسانی که بر گردن این بنده حقی دارند یا از طرف من رنجیده خاطر گشته اند طلب عفو و بخشش می کنم . همسرم درود بر شما که تحمل سختیها را نموده اید از خدا می خواهم که مقاومت کنید و آنچه را که اسلام و امام می خواهد عمل نمائید ، دوستان و آشنایان اگر از بنده بدی دیدید مرا ببخشید . شما ای امت حزب الله امام را دعا کنید . در نماز جمعه و جماعت شرکت کنید تا اتحاد شما بیشتر شود . به امت حزب الله پدران و مادران عزیز شهرستان نور پدرم و مادرم در صورت باز شدن کربلای حسینی به سوی آن امام حرکت کنید و به جای من نماز و دعا به یاد من زیارت کنید .

برادر و مادر جان می دانید که من در زندگی هیچ ناراحتی ندارم . پیام من به امت حزب الله و لاور نور این است که هرگز امام را تنها نگذارید و خط سرخ شهیدان را ادامه دهند و به مردم عزیز و بزرگوار می گویم که به خدا سوگند او پشتیبان این انقلاب است . پدرم و مادرم اینک که در پیش شما نیستم می دانم چه احساسی دارید . امیدوارم که ذره ای غم و اندوه به خود راه ندهید زیرا آن کسی که به من جان داده حیات داده اینک جانم را خریده و با کمال میل جانم را تقدیمش می کنم و به سوی او برمی گردم انا الله و انا الیه راجعون و آنگاه که به وسیله دشمن تکه پاره می شوم در آن وقت است که احساس راحتی می کنم و آن لحظه که من در بین شما نیستم فقط روح من است که شما خواهد بود در این حیات است حیات جاودانی که خداوند وعده داده است .

محل دفن من کنار قبر شهیدان گلگون کفن حمید کلا می باشد .

در هنگام دفن من چشمانم را باز بگذارید تا کوردلان بدانند که من این راه را کورکورانه نیامدم و دستانم را بیرون بگذارید تا دنیا طلبان ببینند که من با خودم از این دنیا چیزی نبردم و مشتهایم را گره کنید تا در لحظات آخر با بی زبانی مشتی بر دهان شرق و غرب بکوبم .