نام پدر : قربان
تاریخ تولد :1347/01/01
تاریخ شهادت : 1366/04/01
محل شهادت : ماهووت

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید مهدی معین اسرمی*

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و نائب بر حقش و رزمندگان اسلام و روحانیت در خط امام وصیت نامه خودم را آغاز می کنم.

خدا را شکر می کنم دراین زمان بر ما جهاد قرار داد و او را سپاس که ما هم در این جهاد شرکت کردیم خدا را شکر که در زمانی زندگی می کنم و در جامعه ای هستم که رهبری آن را نائب مهدی (عج) خمینی عظیم الشان به دست دارد. و سپاس خدائی را که ما هم با جان و دل حرف او را لبیک گفتم و باز خدا را شکر که رهبرم فرمانده کل قوا روح خداست.

پروردگارا ترا سپاس می گویم که جهاد نصیب من شد و لیاقتِ در جبهه بودن را بر من عطا فرمودی و باز هم ترا شکر که توانستم تا اندازه ای خود را بسازم و بعد به شهادت برسم.

رب اغفر فلی ولوالدی و ارحمها کما ربیانی صغیرا.

 خدایا مرا ببخش و بیامرز. می دانم که من لیاقت شهادت را ندارم ولی از تو ای خدای بزرگ می خواهم که در پشت جبهه کشته نشوم بلکه شهادت را در جبهه نصیبم گردانی، خدایا به من لیاقت سربازی امام زمان عطا فرما و او را از من راضی و خشنود گردان بارالها قلبم شکسته است و دیگر به این زندگی کثیف دنیا علاقه ای ندارم و از تو می خواهم که شهادت را به من عطا بفرمائی و مرا دیگر به خانه باز نگردانی اللهم لا تردنی الیها.

بار پروردگار به پدر و مادر من صبری بزرگ عطا فرما و آنها را از من راضی و خشنود گردان. پدر جان و تو ای مادرم به خدا قسم عاشقم و عشق شهادت در دلم بسیار قوی و تا حدی است که حاضر شدم به خاطر آن شما را ترک کنم.

شهادت ما در اشد آرزویم                             بشد با خالقم این گفتگویم

مرا آمال این باشد نهایت                               ندارم آرزویی جز شهادت

مادر و پدر بزرگوارم امیدوارم که رضایت قلبی داشته و مرا حلال کنید و تقاضای من از شما این است که در مرگ من در انظار مردم گریه نکنید. امام را دعا کنید و خون شهیدتان را حفظ کنید و از خدا برای فرزندتان طلب مغفرت کنید. و تو ای مادر مهربان شهید احتیاج به گریه ندارد بلکه پیرو می خواهد. بله انتظار من از شما این است که افتخار کنید و به دوستانم بگوئید ادامه دهنده این راه باشند.

پدر جان شما باید به آنها دلداری بدهید نه آن ها مگر خون من از خون این جوانان بالاتر است نه به خدا و من می دانم که شما ها قلباً خوشحال هستید که فرزندتان را در راه اسلام دادید و شما باید به خواهرانم امید بدهید و برای آن ها آیه وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

را تلاوت کنید تا بدانند که برادرشان نمرده است بلکه زنده است. وصیت من به آن ها این است تا می توانند جلوی مردم گریه نکنند. مادر جان و خواهران مهربانم از شما ها می خواهم که در وقت نماز خواندن از خدا برای من آمرزش بخواهید. وهمچنین شما ها برادرانم می دانم که طاقتان بیشتر است از این که برادرتان شهید شده است ناراحت نمی شوید بلکه باید خوشحال بشوید و توصیه من به شما برادران این است امام را تنها نگذارید و از خدا بخواهید که طول عمر به ایشان عطا فرماید.

وصیت من به انجمن اسلامی رسالت انبیاء را بر دوش دارد و سفارش به دوستانم این است که اسلحه ی به زمین افتاده ی مرا بر دوش گیرند و راهم را ادامه دهند. دیگر وقت عزیزان را نمی گیرم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان.

                                                                                                                 والسلام