نام پدر : ناصر
تاریخ تولد :1349/06/14
تاریخ شهادت : 1367/04/04
محل شهادت : جزیره مجنون

وصیت نامه

1- پیام من این است که به یاد خدا باشید و تقوی و صبر و استقامت را پیشه خود کنید. و وحدت را حفظ نمایید، خصوصاً در این مرحله نهایی جنگ مقاوت را حفظ کنید و بدانید که حق همشه پیروز و سرافراز باقی می ماند.
2- ما باید بدانیم که آمریکا و عوامل مزدورش جنگ را به ما تحمیل کردند تا حکومت اسلامی ما را به شکست مبدل سازند... این دشمن نمی خواهد که اسلام باشد، می خواهند ریشه اسلام را از بین ببرند، برایشان پیر و جوان و کوچک و بزرگ فرق نمی کند آنها می کشند و نابود می کنند تا یک مسلمان بر روی کره ی زمین وجود نداشته باشد.
3- ای مردم! فرصت را غنیمت شمارید و بدانید که الان وقت ایثار و مبارزه است، وقت جنگ است و جای درنگ نیست. ]مبادا[ شیطان بر ما مسلط شود. بپا خیزیم و شیطان نفس خویش را نابود سازیم. پس متکی به دنیا نباشید و بدانید که دنیا همانند ماری است که ظاهرش نرم و لطیف و باطنش زهریست کشنده. پس نباید غفلت بکنیم و باید به ندای امام عزیزمان که همان ندای حسین زمان است لبیک گوییم.
4- ما باید قدر انقلاب و رهبر عزیز را که یک موهبت الهی است بدانیم و او را تنها نگذاریم و به ندای او که همان ندای حسین زمان است لبیک گوییم و همیشه دعاگوی امام عزیز باشیم.
5- برادران عزیز  و امت حزب ا...! اسلحه را بر زمین نگذارید و راه همه شهدا را ادامه دهید که اطمینان داریم اسلام پیروز است.
6- خدایا! از تو سپاسگذاریم که ما را لایق دانستی که بیاییم و در راه پاک تو خون ناقابل خود را فدای تو و امام عزیزمان کنیم.

وصیت نامه

اسکن وصيت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد