نام پدر : اسرافیل
تاریخ تولد :1341/11/03
تاریخ شهادت : 1363/12/26
محل شهادت : دجله

وصیت نامه

1- ای امت حزب ا... شما باید گوش به فرمان خمینی عزیز باشید تا خدا شما را موفق بدارد زیرا که در آیات قرآن مجید آمده است که «اطیعو ا... و اطیعو الرسول و اولی الامر منکم» یعنی اطاعت کنید از خدا و رسول خدا و اطاعت کنید از ولی امر و پشتیبانی از روحانیت کنید زیرا که روحانیت بود که اسلام را نگه داشت و ما را از منجلاب تاریخ بیرون کشید و چه خوب گفت آن امام عزیز که کشور ما بدون روحانیت، مانند کشور بدون طبیب است و همیشه روحانیت را عضوی از خود بدانید، البته روحانی ای که در خط امام و اسلام است. فکرتان را باز کنید که گوش به حرف شرق و غرب ندهید و نمازهای روزانه را به جماعت بخوانید که دست خدا با جمع است. «یدا... مع الجماعه» و مشاهده کردید که اول انقلاب با اتحاد و وحدتی که داشتیم شاه، نوکر آمریکا، را چگونه از کشور ایران بیرون کردیم. پس چقدر خوب است که همیشه با هم متحد باشیم و از خداوند بخواهیم که یک لحظه ما را به حال خود وانگذارد.
2- چه خوب است جهاد و جهادی که در راه خدا باشد و وقتی که کار برای خدا باشد باید از روی خلوص باشد و حتماً از این طریق می توان عاشق خدا شد.
3- از خواهرانم می خواهم مثل زینب (س) رفتار کنند.
4- از خانواده عزیزم تقاضا دارم که در مرگ من بیش از حد گریه نکنید، برای علی اکبر و علی اصغر و قاسم گریه کنید زیرا دشمن از گریه های شما به نفع خود بهره برداری می کند.
5- برادر جان من به وحید قول داده بودم که بگذارم تا آخر بهم درس خود را ادامه بده حال که من نیستم او را هم به شما واگذار می کنم، بگذار تا آخر درس بخواند.