نام پدر : یوسف
تاریخ تولد :1343/06/30
تاریخ شهادت : 1364/05/10
محل شهادت : کلاشین عراق

وصیت نامه

1.    امروز چندین سال از عمر جنگ می گذرد، جنگی که به وسیله ی ابر قدرت های مزدور خودفروخته یعنی صدام  خائن به ایران تحمیل گردیده است و ولی باید دانست که مکتب اسلام جنگ امروز نیست و از جنگ تحمیلی که برایش ایجاد کردند، تا نابودی متجاوز از جای نخواهند نشست و ما شاگردان مکتب توحید از سرور خویش حسیبن (ع) آموخته ایم که هر جائی که کفرپیشگان علیه اسلام قد علم کنند تا نابودی کامل آن ها از پای نخواهیم نشست و آنان را به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد.

2.    من که به جبهه ی جنگ اعزام گردیدم، هیچ هدفی جز دفاع از اسلام و خاک کشور اسلامی ایران نداشتم و برای این هدف تا پای جان ایستادگی خواهم کرد و تنها نصیحتم این است که گوش به فرمان ولی امر باشید و هر عملی که برخلاف اسلام باشد در نطفه خفه نمائید.

3.    شما ای خواهرانم! حجاب خویش که از فاطمه به شما ارث رسیده حفظ کنید که همین حجاب زینبی شما، نشانگر پاکدامنی شما است و سعی کنید در افکار بچه ها، خیلی با دقت و با خلوص و پاک  نفوذ کنید و به آن ها راه حسین و فاطمه (س) را نشان دهید.

4.    شما ای دوستانم! اختلافات جزئی را کنار بگذارید و به یکدیگر بپیوندید تا پایه و اساس اسلام به دست شما رشد نماید.

5.    شما ای کوردلانی که در کردستان و جای جای ایران، زمزمه آشوب به پا می کنید تا زمانی که فرزندان راستین امام باشند هیچ احدی نمی تواند مانع رشد اسلام شود .

6.    شما ای امت حزب الله! گوش به حرف های مکذب رادیوهای بیگانه ندهید و هدف اصلی که همانا اسلام است، دنبال نمائید.



زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد

 


وصیت نامه

اسکن وصیت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد