نام پدر : سبز علی
تاریخ تولد :1340/04/05
تاریخ شهادت : 1363/04/16
محل شهادت : اهواز

خاطرات

مادرش می گوید : ایشان قبل از انقلاب از اول تا آخر در تظاهرات شرکت داشت و شبانه به تهران می رفت و شبانه بر می گشت، در پخش مجله پیام حضرت امام هم فعالیت داشت.

 
 
برادرش - علیرضا - می گوید : به نماز جماعت می رفت. نسبت به غیبت خیلی حساس بود، از بی حجابی خوشش نمی آمد. به نماز سر وقت تأکید داشت، به قرآن علاقه مند بود. در ترک محرمات و انجام فرایض دینی حساس بود، به مسائل پرداخت خمس و زکات و صدقات تأکید می کرد و خودش هم در این امر پیشقدم بود. در ایام محرم در سینه زنی ها و دسته روی ها حضور فعال داشت.
 
 

برادرش - علیرضا - می گوید : بچه ی آرامی بود و حرف شنوی داشت. به کشتی و شنا علاقه مند بود. جام هم گرفت، به اعضای خانواده علاقه مند بود. اگر کاری در خانه داشتیم به پدرش کمک می کرد و هر وقت صدایش می کردیم کار می کرد.

 

برادرش می گوید : اگر پدر به خاطر حرفی سرش داد می زد سر حرفش حرفی نمی آورد. ایشان با تمام اعضای خانواده رفتار خوب و متواضعانه ای داشت. خیلی به همسرش احترام می گذاشت و چون خواهر شهید بودند احترام ویژه ای برایش قائل بود و نسبت به ایشان متواضع بود و مهربان! بسیار صبور و با حوصله بود، همیشه سفارش می کرد که با همسایه باید مدارا می کرد.