نام پدر : خان محمد
تاریخ تولد :1342/05/06
تاریخ شهادت : 1365/02/30
محل شهادت : زبیدات

وصیت نامه

1.    تا آنجا که امکان دارد همدیگر را در انجام کارهای خیر و خداپسندانه تشویق کنید درهفته حداقل یک بار هم که شده به مزار شهدا رفته و برای آن ها فاحته بخوانید تا ایثار گری ها و حماسه آفرینی های آن ها را به باد فراموشی نسپارید. زیرا آن ها حق بزرگی برگردن ما دارند.

2.    ای سنگرداران حجاب! ای ذوالفنونان مرد پرور! دست از آستین همت برآرید و این بار خود کِلک فضیلت به دست گیرید و با خامه اشک، تاریخ خود را آن چنان که مقرون به واقعیت است، بنگرید و با فریاد بلند (( حجاب وقار و زینت ماست )) را به سرتاسر گیتی طنین افکن سازید و پژواک سخنان خویش را به گوش شرق و غرب برسانید که ما با گلوله ی حجاب قلبتان را نشانه خواهیم گرفت.


3.    توصیه ام به معلّمین و مبلّغین خستگی ناپذیر این است که سعی کنند آنچه را که اسلام و انقلاب ما نیازمند به آن می باشد به متعلمین و شاگردان تفهیم نمایند، نه اینکه خدای نکرده بر اثر عدم آشنایی با طرز صحیح و سالم ارشادی، افکارو اذهان متعلم و شاگرد ناآگاه را نا خواسته به انحراف بکشاند که زیانش برای جامعه اسلامی ما بیش ازآن است که به قلم درآید.

4.    به عقیده ی من ساده ترین راه ارشاد، الگو بودن است، اگر بخواهید حس قهرمانی و ایثارگری را به دانش آموزان بیاموزید، پیشنهاد می کنم که حداقل یک بار آن ها را به مزار شهدا برده و آن ها را توجیه کنید قهرمانان ایثارگر ما برای چه چیزی شهید شدند و برای چه مرگ را که برای همه تلخ است پذیرفتند و به استقبالش شتافتند، این یادآوری ها خود یهترین تأثیر را روی دانش آموزان و رشد استعداد آن ها خواهد داشت.

5.    برادران! سعی کنید که همیشه در سایه قداست ولایت فقیه گام بردارید و با تلاش بیشتر و مزایای کمتر مشت محکمی به استعممارگران شرق و غرب بکوبید.