نام پدر : علی
تاریخ تولد :1344/06/05
تاریخ شهادت : 1364/02/28
محل شهادت : آبادان

وصیت نامه

1.    خدایا! رفتنم را خالص و نیتم را پاک و عملم را صالح و هدفم را جهت رسیدن به خودت قرار بده.

2.    عزیزانم! شبانه روز شکرگذار خدا باشید که نعمت اسلام و امام را را به ما عطا فرمود و آگاه باشید که سرباز راستین و صادق این نعمت شوید و خطر وسوسه های درونی و فریبنده را بشناسید.

3.    برادران و خواهران عزیز! بیدار باشید که نکند خدای نکرده به راهی برویم و ندانیم که به کجا خواهیم رفت و هدفمان و راه مان و امام ممان را نشناسیم.

4.    سخنم با الحاد است، سخنم با جریانات و گروهک ها است که بیش از این در محضر حق تعالی و رسول گرامی اش و خانواده شهید و امت مسلمان، دست به حرکات مذبوحانه نزنند. که هرکس جلوی انقلاب و خون شهدا سدّ شود محو و نابود خواهد شد.

5.    ای کوردلان! با سلاحتان قلبم را و با حرفتان امام را و با توطئه هایتان امت مان را هدف گرفته اید، ولی بدانید که من با خونم وامام با رهنمودهایش و امتمان با فریادش شما را از صحنه ی گیتی محو خواهند کرد.

6.    شما ای خواهران و برادرانم! بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست همیشه به یاد خدا باشید و به فرایض و فرامین خدا خوب عمل کنید و پشتیبان ولایت فقیه بوده و از ته قلب مقلد امام باشید.

7.    خدایا! ترسم از این است که نیامرزیده از این جهان خاکی بروم و رفتنم خالص نباشد، در حالی از دنیا بروم که رضایت تو در آن نباشد که سیه روز خواهم بود. پس خدایا رفتنم را خالص و نیتم را پاک و عملم را صالح و هدفم را جهت رسیدن به خودت قرار بده.