نام پدر : حسین
تاریخ تولد :1339/06/20
تاریخ شهادت : 1360/09/09
محل شهادت : بستان

وصیت نامه

1- عزیزانم! من راه شهادت را انتخاب کردم که مسئله اسلام و ناموس کشور در میان است. من این راه را انتخاب نمودم و به آن افتخار می کنم و به آن عشق می ورزم و تا آخرین قطره خونی که در رگها دارم در مقابل این جنگ تحمیلی بر کشور اسلامی ایران تحمیل شده است بر علیه صدام و صدامیان کافر می ایستم و می جنگم تا به آن آرزوی دیرینه ام که شهادت در راه خدا می باشد، برسم.
2- از شما امت مسلمان ایران و شهید پرور می خواهم که وحدت کلمه را حفظ کنید که این وحدت کلمه است که جهان ظلم و استکبار به لرزه درآورده است. امیدوارم که در تمامی احوال پیرو خط رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی باشید، رهبری که یک عمر برای هدفی مقدس مبارزه کرد.
3- از خانواده گرامیم! می خواهم برای من هیچ گونه ناراحتی نکنید، چون راهی بود که خودم انتخاب کردم، جان من در مقابل اسلام و کشور هیچ ارزشی ندارد.
4- اگر اکنون من و نوجوانان عزیز و جوانان برومند رشید به این کارهای پر افتخار کمک و یاری نکنند، پس چه کسانی به این کشور و اسلام عزیز خدمت خواهند کرد.
انشاا... خداوند ما را خدمتگزار اسلام و این کشور عزیز اسلامی قرار دهد و به سوی خودش هدایت کند در تمامی دوران به حال خود وانگذارد.