نام پدر : اصغر
تاریخ تولد :1346/06/14
تاریخ شهادت : 1366/03/03
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصیتنامه شهید حسین لطفی*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

آنهایی که در راه خدا کشته شدند مرده مپندارید بلکه زنده اند در نزد خدای خویش روزی می خورند.

با درود و سلام به یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان و با درود وسلام بر نائب بر حقش پیرجماران فرزند زهرا امام امت و با درود و سلام به تمامی رزمندگان و خانواده معظم شهداء.

 اینجانب حسین لطفی فرزند اصغر لطفی ساکن آهنگرکلاء بیشه سر وصیتنامه را زمانی شروع می کنم که پس از 8 سال گذشت از جنگ تحمیلی بر ما ملت مسلمان ایران خداوند متعال به بنده ضعیف منت نهاد تا بتوانم دوران سربازی را در حکومت جمهوری اسلامی و برای برقراری پرچم عدل لا اله الاالله انجام دهم تا به عنوان یک مسلمان و تابع ولایت فقیه باشم. و تا فردای قیامت پیش شهدای انقلاب اسلامی{} می خواهم مرا یاری کنید تا در این موقع حساس که تمام جنایتکاران شرق و غرب و مزدوران داخلی منافقین از خدا بی خبر به جمهوری اسلامی ما حمله ور شدند تا بتوانم دین شرعی خود را اداء نمایم. اگر در حال انجام وظیفه لیاقت شهادت را پیدا کردم بنده را درآهنگرکلاء بیشه سر در حیاط تکیه دفن نمایید.

 در خاتمه چند جمله بگویم از پدر و مادرم عاجزانه مرا حلال کنید پدر گرامی و مادر مهربانم! شما را قسم می دهم به حق خون به ناحق ریخته حسین مظلوم برایم گریه نکنید به یاد علی اکبر حسین گریه کنید.

از کلیه فامیلها و عموهایم و پسرعموهایم انتظار دارم هیچ وقت انقلاب را فراموش نکنید جبهه را خالی نگذارید تا دشمنان اسلام نتوانند ضربه ای به انقلاب و دین مقدس اسلام و مملکت اسلامی بزنند و سلاح را بردارید به دشمنان خدا بتازید و آنها را به پستی و خواری بکشانید و سعی نکنید که سلاحم بی هدف گلوله هایش از بین برود.

 به خواهرانم سفارش می کنم حجاب اسلامی را رعایت کنید. زینب گونه رفتار نمایید مثل خطبه های حضرت زینب بعد از شهادت حسین مظلوم کاخ یزیدیان را زیر رو نمایید.

و به برادرانم سفارش می کنم درسها را بخوانند و در مسیر انقلاب باشند و من به همه دوستان و فامیلها و همشهری ها سفارش می کنم همیشه به یاد خدا باشید. دنیا محل گذر است چه خوب است هر انسان مسلمان با پرونده پر از گناه به دنیا آخرت سفر نکند.

 و من در این جا همه شما و همشهریان و فامیلها و مخصوصاً پدر و مادر عزیزم را به خدای بزرگ می سپارم.

والسلام

به امید پیروزی رزمندگان اسلام و طول عمر امام را از خداوند تبارک و تعالی مسألت دارم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار