نام پدر : سید جلال
تاریخ تولد :1344/10/23
تاریخ شهادت : 1364/08/01
محل شهادت : بوکان

وصیت نامه

*وصيتنامه شهيد سيدعليرضا گوهري*

 

بسم الله الرحمن الرحيم

و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون

اينجانب سيدعليرضا گوهري چون در راهي قدم مي نهيم كه داراي فراز نشيب و پستي و بلندي و خطر است لذا اين وصيت نامه را مي نگارم باشد كه بعد از اين پيام خونم باشد.

اول سخني كه دارم با مردم است اي مردمي كه تاكنون دين خود را ادا كرديد و حاضر به سازش نشديد و همچنان با رهبري امام بزرگوارتان خميني بت شكن به پيش مي رويد پيام به شما اين است كه اتحاد خود را حفظ كرده و پيرو خط اسلام و امام باشيد تا به اميد خدا پيروز شويد.

دوم سخني كه دارم با مسئولين مملكت است، اين مسئوليتهائي كه بدست شما داده همچون امانتي است كه از طرف خدا و رهبر و ملت و خون هزاران شهيد به شما داده شده و بايد در محفوظ نگاه داشتن اين امانتهاي بزرگ بكوشيد در غير اين صورت خيانت كرده ايد به خدا رهبر ملت و خون شهيدان و محكوم به عذاب الهي هستيد كه من اميدوارم كه اين امانت را به نحو احسن نگاه داريد.

سوم سخني كه دارم با برادرم با برادرهاي انجمن اسلامي پيرو امام ترك محله كساني كه در ارشاد من به اسلام فقاهتي و خط امام نقش موثري داشته اند و بدين وسيله از شما برادران تشكر مي كنم و اميدوارم كه هميشه پيرو امام باشيد و همچنان به پيش برويد انشاءالله موفق باشيد.

در آخر سخني دارم با پدر و مادرم كساني كه به طريقي در زندگي من موثر بوده اند از شما مخصوصاً مادرم درخواست مي كنم كه بعد از من گريه كه حاكي از ضعفتان باشد نكنيد زيرا امثال من و شما زيادند در پايان سلامتي شما را از خداوند خواهانم.

لازم به توضيحي است كه اين وصيت نامه در سال 1360 يعني همزمان با شدت يافتن درگيري حزب الله با منافقين نگارش شده است.

                                                           مورخه 16/8/1360

                                                         سيد عليرضا گوهري انجمن اسلامي پيرو امام قائمشهر.