نام پدر : علی اکبر
تاریخ تولد :1346/03/02
تاریخ شهادت : 1367/05/15
محل شهادت : اروندکنار

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید موسی کاکو*

 

بسمه تعالی

آنانکه در راه خدا پیکار و جهاد می کنند و در این راه کشته می شوند مرده مپندارید بلکه زندگانی هستند و پیش خدایشان روزی دارند. «قرآن کریم»

باسلام و درود به منجی عالم بشریت مهدی موعود و با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با درود به تمامی برادران و خواهران مسلمان ایران اسلامی .

با نام خدا اینجانب موسی کاکو سرباز کوچک امام زمان (عج) چند جمله وصیتنامه ای دارم که در این ورقه سفید جای می دهم.

اینجانب به ندای امام امت لبیک گفته و به جبهه حق علیه باطل شتافتم و با دشمنان متجاوز بعثی جنگیدم و به درجه والای شهادت نائل آمدم اینجانب به هیچکس منت نمی گذارم از اینکه به ندای رهبرم این ابراهیم زمان لبیک گفتم وظیفه شرعی و انسانی بنده بود که برای حفظ ناموس خود و هموطنان خودم و کشورم به خصوص برای رضای خداوند بزرگ خالق همه موجودات عالم به جبهه بروم.

 چند جمله سخنی دارم با پدر و مادر گرامیم:

 با سلام و درود به شما پدر عزیز و مادر مهربان پدرم از اینکه بعضی وقتها به دستورات شما عمل نکردم مرا ببخشید و این عمل نکردن را به حساب اسلام و قرآن نیاورید بلکه کم عقل بودن بنده بود- مادرجان بالاخره به مادریت رسیدی و فرزندی را که در گهواره چوبی با آن سختی های شب و روز و در آن هوای گرم و هوای سرد مدام در فکر من بودید که نکند من مریض شوم و اگر سرم درد می کرد خودت را می خوردی و خود را فدای من کردی و با آن حالت مرا پرورش داده اید و به میدان نبرد جنگ فرستادید. مادرم! هرگز پس از شهادتم به مردم و این ملت بپا خواسته و انقلابی و مسلمان منت نگذارید از اینکه فرزند از دست داده اید و مقصر اصلی را رژیم ندانید که جنگ بوجود آمده

و فرزند از دست داده اید جنگ مشیت خداوند بوده.

چند جمله ای برای خواهرانم و برادرانم: سلام عزیزان من از شما برادران عزیز و خواهران مهربان از شما عاجزانه خواستارم که بعد از شهادتم در غم و اندوه نباشید که ضد انقلاب این بیدینان از غم و اندوه شما سوء استفاده می نمایند همیشه به حرفهای پدر و مادرم و بزرگتر از خودتان گوش فرا دهید که سرمشق زندگی آینده شماست.

خواهرانم! « حفظ حجاب زینت توست» پس حجاب را در تمام مراحل زندگی حفظ نما و همیشه مثل زینب وار زندگی نمائید. برادرانم! نگذارید پدر و مادر زیاد غصه و ناراحتی کنند.

چند جمله ای دارم برای دوستان و آشنایان و همسایگان محل:

سلام و درود به شما این دوستان خوب من اگر احیاناً خطائی یا اشتباهی در طول زندگی از من دیده اید مرا به بزرگواری خودتان ببخشید دوستان و آشنایان هر شب جمعه بر سر مزارم بیائید و یادی از ما کنید در ضمن پدر و مادر عزیز بهتر از جانم اگر شهید شدم مرا در کنار برادر شهید حمیدرضا ترکیان دفن نمائید تا شاید از آتش جهنم در امان باشم.

                                                                                                 والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته