نام پدر : آقاجان
تاریخ تولد :1341/10/10
تاریخ شهادت : 1362/12/26
محل شهادت : خرمشهر

وصیت نامه

1.    پیام من به مردم ایران این است که امام را تنها نگذارند و جبهه ها را خالی نکنید و راه شهداء را که راه انبیاست ادامه دهید تا به پیروزی کامل دست یابید.

2.    پدرجان! در مرگ من هرگز فکر آن نباشید که پسرم را از دست داد ه ام . بدان که پسرت راه خود را با آشنایی و خود کفائی و با اطلاعات کافی شناخت و بدان راه گشود و از کرم خداوند بزرگ بدان رسیده است.

3.    من به کام خود رسیده ام و مرا ناکام مپندارید و بدانید که تمام شهداء با شناخت کافی در دین اسلام و با عشق و علاقه به سوی جبهه ها روانه شدند و به فیض شهادت نائل گردیدند. پس عاشق را نمی توان ناکام نامگذاری نمود.

4.    مادر جان! ... من خوشبخت هستم که تو مادرم هستی. چون خوب تربیتم کردید و بهترین راه سعادت را به من نشالن دادی و این علاقه و دوستی من و تو به خداوند بود که من به فیض شهادت رسیدم و چنین ارزشی را به من منّت گذاشت.

5.    به تمام اعضای خانواده اعم از مادر، خواهر، برادر، دائی، خاله، اعلام می کنم نبایستی در مرگ من ذره ای از ایمانتان کاسته شود. بلکه بایستی بدین وسیله به ایمانتان نیرو و قوت بخشید.

6.    ازبرادران و خواهران می خواهم ماتند کوه استوار و مقاوم در مقابل تمام مشکلات بایستید و دهان هر یاوه گو را ببندید. چه در مزرعه و چه در مطالعه و چه در جبهه های داخلی و خارجی. 

7.    از برادران می خواهم کار حسینی بکنند و از خواهران می خواهم کار زینبی انجام بدهند که هر دویشان مورد قبول خداوند منان می باشد و ثواب هم دارد.

8.    علی باباجان! امیدوارم در شغلت پیروز و سربلند باشید و بهترین فرزندان را به اسلام و ایران تحویل دهید.       

زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد

 


وصیت نامه

اسکن وصیت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد