نام پدر : نقی
تاریخ تولد :1334/07/03
تاریخ شهادت : 1363/01/18
محل شهادت : دهلران

وصیت نامه

محمد علی کریم نیا

 بسم الله الرحمن الرحیم

من وصیت نامه خودم را از اینجا بایستی شروع کنم که یک فردی بودم خودم را نمی‌شناختم. امروز (بعد از انقلاب) خودم را با آن وقت مقایسه می‌کنم می‌بینم که چه شده است من بنده گناهکار نجات پیدا کردم. بله دیگر بایست فکر دیگری کرد. بایستی به رهبری آن ابری آن ابر مرد تاریخ عصر ما نشات گرفت باید دوباره تولد یافت بتولدی چون قانون خدا قانون پیغمبر خدا، و قانون اسلام, اسلامی که فرهنگ غنی دارد فرهنگی که درش ایثار و فداکاری و جانبازی و شهادت مردانگی، انس برادری شعور ما رفت انسانیت عقل سیاست، سیاستی چون بر منی دیانت. خدایا شکرت که این همه نعمت به ملت ما دادی من زندگی خود را بر این انقلاب مدیون هستم پس این انقلاب است که مرا به هدفم رسانید چه بهتر که خود را فدای این انقلاب کنم.

 بروم تا سر حدّ شهادت، شهادتی که افتخار من است شهادت در راه خدا: وصیتی که دارم این است هیچ وقت دست از انقلاب نکشیده همیشه گوش به حرف امام باشید. چند کلمه‌ای برای خانواده‌ام بگویم. اول ای پدر و مادر عزیزم من از شما کمال تشکر را دارم که چون مرا بزرگ کردی و برای من زحمت‌های بسیار کشیدید از شما می‌خواهم هیچ وقت حرف بعضی‌ها را گوش نکنید. مخصوصاً پدر به شما می‌گویم که نروید دنبال کسی که به انقلاب هیچ وقت اعتقاد ندارند. سعی کنید با آن‌هایی باشید که برای اسلام واقعاً کار می‌کنند، مردم را به اسلام حقیقی دعوت می‌کنند دیگر آن تشریفات را بزارید کنار. مادر و پدرجان مرا ببخشید، خداوند شما را حفظ کند.

و اما وصیت به همسر و فرزندانم؛ همسرم شما می‌توانید هر جور که شرع اسلام می‌پذیرد رفتار کنید و از این‌که چند سال با من زندگی کردی ؟؟؟

داری آنها را خوب تربیت کن. از خواندن درس آنها هیچ گاه کوتاهی نکن. همیشه در راه اسلام تشویق کن. نگذار آنها به راهی دیگر کشیده شوند. آسیه جان تو دختر بزرگ من هستی حرف‌های مادرت را گوش کن و حرف‌های بزرگ‌تر را گوش کن و مادرت را اذیت نکن. راضیه جان تو هم حرف‌های مادرت را گوش بده، مادر را در کارهای خانه کمک کن.

اما بلقیس و علی رضا، بگویید رخت آزادی بیار تا آیندتان گل بباره و تا کشورتان از بیگانگان دور کند. بگویید پدرت رفت پیش خدا. رفت مسافرت ابدی. وصی من پدرم است. ناظر من همسرم است. سرپرستی بچه‌هایم تا موقعی که همسرم هست به عهده او باشد و اگر نخواهد پدر و مادرم شما در حق فرزندانم کوتاهی ننمایید. خدایا ما را شایسته بندگی خودش قرار بدهد. و همه شما را از بلا و بلیات دور نگه دار.

 خدایا عمر امام عزیز را تا انقلاب مهدی طولانی گردان و کشور ما را از خطرها حفظ کن و بر ملت این کشور صبر عنایت فرما. ای برادران و ای خواهرانم از شما می‌خواهم که دست از انقلاب و اسلام نکشید. خودتان را برای دفاع از اسلام مهیا بدارید و تو ای مجید خودت را بیشتر برای انقلاب زحمت و مشقت بنداز و دنبال رفیق‌های گذشته نرو. و تو برای من خیلی عزیزی ولی حیف که چون برادری مثل تو دلسوز ومهربان نباشد: دنبال اسلام خیلی کوشا باشی برو دنبال کارهایی که امروز احتیاج است در آخر همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

والسلام