نام پدر : حسین
تاریخ تولد :1343/04/04
تاریخ شهادت : 1363/12/20
محل شهادت : جزیره مجنون

وصیت نامه

1.    پدرو مادر عزیزم! این تنها حرف من نیست بلکه شعار ملّت شهید پرور و هدف و شعر رزمندگان ما در جبهه هاست؛ شکست اسلام گریه دارد نه شهید دادن و شهید شدن؛ بلکه این ها  افتخار است.

2.    پیام من به ملت شهید پرور و پدرو مادر، برادران و خواهرانم، همچنین بستگانم و هم محلی ها این است که نگذارید، فرصت طلب ها از خون این جوانان سوءاستفاده کنند و از خون این جوان های مظلوم دفاع کرده و جایشان را پر کنید؛ راه و خط آن ها که همان خط امام است، ادامه دهید.

3.    مادر جان و خواهرانم! باید مثل حضرت زینب (س) باشید آنچنان صبر و مقاومت زینب گونه از خود نشان دهید که یاد آن حضرت را بعد از گذشت هزار و چند صد سال در خاطره ها زنده سازید.
4.    برادر بزرگوار و بهتر از جانم! وصیت من به شما این است اگر دولت کمکی به شما کرده است اول برای روستا حمام بسازید که مردم از نظر بهداشت در مضیقه هستند.

5.    برادر جان! بعد از شهادتم ناراحنت نباشید این رسالتی است که از انبیاء به ما رسیده است و امروز رسالت سنگینی بر دوش ماست. امروز کربلای حسین نیرو می خواهد ما باید به ندای حسین زمان، امام خمینی، لبیک بگوئیم.

6.    خواهرانم! .... مثل شیرزن کربلا (س)، صبرو استقامت داشته باشید انشاءالله به یاری صاحب الزمان ما پیروزیم. خداوند این رسالت سنگین را بر دوش ما گذاشت تا ما را امتحان کند. مواظب باشید که در این امتحان خطیر مردود نشوید.

7.    امیدوارم در سنگر مدرسه موفق و پیروز باشید. سنگر مدرسه کمتر از سنگر جبهه با بعثیون نیست.