نام پدر : علی حسین
تاریخ تولد :1345/05/05
تاریخ شهادت : 1365/08/29
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

1.    امیدوارم که روزی برسد، پرچم توحید ( لا إله إلا الله) در تمامی کشورها به اهتزاز درآید و شما شاهد این پیروزی در دنیا باشید و ظهورحجت را آماده کرده و امام زمان آن را رهبری کند و حکومت عدل جدش مولا علی (ع) را پیاده و نماز جماعت را در کربلا و قدس عزیز برگزار کند.

2.    همه ی ما می دانیم که این  انقلاب به رهبری حسین زمان، خمینی کبیر، جان گرفته و روز به روز در حال رشد است و می دانم که این تاخت و تاز های دشمنان هدفی جز برگردان این امت آزاده از مسیر و صراط مستقیم به مسیری که در جهت منافعشان می باشد، ندارد. چون  دست کثیف ابر قدرت ها از سر ایران کوتاه گردیده در تلاش هستند که بتوانند دوباره ایران را با تمام تجهیزات نظامی و غیر نظامی، مستقیم و غیر مستقیم از بین ببرند. ولی چه خیال های پوچ و احمقانه ای! آن ها نمی دانند که الله پشتیبان و ایمان تکیه گاه و امام، هادی و رهنمای همه ی مسلمین جهان است.

3.    ای پدرو مادر مهربانم!  شما را به خون پاک شهید که بر حق است، مبادا گریه کنید چون که گریه شما با عث شادی کوردلان و مننافقان می شود، شهادت من گریه ندارد، بلکه باید برای اسلام گریه کرد که در این دنیای پر از کفر تنهاست. شما خوشحال باشید که چنین سعادتی نصیب شما گردید که فرزندی در دامن شما پرورش یافته که جان خود را در راه اسلام و میهن فدا کرده است.

4.    به امید روزی که پرچم ( لا اله الا الله) به دست پرتوان رزمندگان اسلام در تمام جهان برافراشته شود.