نام پدر : ابراهیم
تاریخ تولد :1338/06/16
تاریخ شهادت : 1362/05/14
محل شهادت : 0

وصیت نامه

1.    برای رضای خدا در جبهه مقدس اسلام با دشمن رسول الله کارزار می کنم و آن قدر به مبارزه ادامه می دهم تا پرچم خونین (( لا إله إلا اللهه )) و محمد رسول الله و علی ولی الله را بر بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید و اگر در این راه کشته شوم سعادتی بزرگ نصیب من شده است.

2.    از بستگان و دوستان می خواهم که از خون من و دیگر شهداء که برای رضای خدا به پای درخت و نهال انقلاب اسلامی ریخته می شود و برای رشد اسلام عزیز که رهبر عزیز انقلاب و روحانیت اصیل جلودار آن است، به نفع اسلام بهره برداری کنند؛ مبادا از خون شهدا و از شهادت ما در جهت شهرت  وآوازه نام اشخاصی شخصیت طلب و و جاه طلب استفاده شود.

3.    امیدوارم از این خون هایی که ریخته می شود، برای رشد اسلام، کمال استفاه را بنمائید و به منحرفین مجال سوءاستفاده از خون شهدا را ندهید.

4.    دست از حجاب و آداب و رسوم طاغوتی بر ندارید چون آن حجاب نیست و حجاب اسلامی داشته باشید و از حجاب تعصبی دست بکشید و آگاه باشید که حجاب شما کوبنده تر از سلاح رزمندگان اسلام است و حجاب به شما عزت و عظمت می بخشد؛ بی اعتنائی نسبت به مسئله ی حجاب بی حرمتی به خون پاک هزار ها شهید و معلول ایرانی می باشد و فردای قیامت شهدا پیش رسول خدا و ائمه معصومین از شما شکایت خواهند کرد، پس به حجاب اهمیت بیشتری دهید.

5.    سنگینی رسالت خون شهدا را باید بر دوش خود احساس کنیم و از بی تفاوتی به درآئیم چون امام و آقا حضرت علی ابن ابی طالب (ع) می فرماید: ((هر کس امروزش مثل دیروزش باشد مثل یک مرده است)) مبادا ما چنین باشیم.