نام پدر : رحیم
تاریخ تولد :1341/05/14
تاریخ شهادت : 1361/02/15
محل شهادت : -

وصیت نامه

1- ای کفار، ای یزیدیان وای منافقین! بدانید و آگاه باشید که ما از شهادت باکی نداریم، زیرا شهادت میلاد سرخ ماست. گمان نکنید که اگر ما را بکشید این ملت می ترسند و ساکت می شوند این خیال باطل را از سرتان بیرون کنید، زیرا امام ما می گوید: بشید ما را ملت ما بیدارتر می شود ... گمان نکن که با کشتن ما کار را تمام کردی، تازه اول کار است و هر کدام از ما را بکشی ده‌ها نفر، جای پای ما می گذارند.
2- ای مزدوران احمق و بیچاره! امام من سند نابودی شما را نوشته و امت مسلمان ایران با خون سرخ خود آن را امضاء نموده و شما دیگر هیچ راهی جز نابودی ندارید.
3- پدر و مادر عزیزم! شما امروز سربلندید، زیرا افتخار بزرگی نصیب‌تان شده و سپری تربیت کرده اید که راه امام حسین (ع) را دنبال کرده، این را بدانید که دیر یا زود مرگ همه ما فرا می رسد، همانطوری که مرگ پدران ما فرا رسید. ما هم بالاخره رفتنی هستیم و این عمر بالاخره رفتنی هست، چه خوب است که این عمر را در راه اسلام بگذارنیم و چه خوب است در سنگر اسلام شهید شویم. ای کسانی که ادعا می کنید ما شیعه علی (ع) هستیم، مولای شما علی (ع) می گوید: حاضرم هزار بار شمشیر قطعه قطعه شوم ولی یک بار در بستر نمیرم.
4- برادران و خواهران و پدران و مادران گرامی! من فقط از شما یک خواهش دارم و آن اینکه در هر کجا که هستید سعی کنید که به دشمنان دین و انقلاب ضربه بزنید. اگر در مدرسه هستید با درس خواندن، اگر در جبهه ها هستید با اسلحه خود و اگر در محیط کار و یا بازار هستید با زبان و عمل خود ضد انقلاب را بکوبید. جنگ را فراموش نکنید و از امام دست نکشید و آن کاری را که مردم کوفه با امام حسین (ع) کردند با امام نکنید.