نام پدر : حسن
تاریخ تولد :1333/01/04
تاریخ شهادت : 1363/03/02
محل شهادت : سردشت - بانه

وصیت نامه

نام پدر: حسن
 تاريخ تولد: 1333/1/4
 تاريخ شهادت: 1362/3/2
 محل شهادت: سردشت
 عمليات:    1501417
 
 وصيتنامه شهيد حسين قاسمى
 آنانى‏كه در راه خدا كشته شده‏اند مرده مپنداريد بلكه آنان زنده‏اند و در نزد خداى خود روزى مى‏خورند.    قرآن كريم
 مكتبى كه شهادت براى او سعادت است پيروز است.    امام خمينى
 با سلام بر مهدى صاحب زمان)عج( و نايب برحقش امام خمينى و با درود بيكران به روان پاك شهيدان، سلام بر امت شهيدپرور همچنين سلام بر خانواده‏هاى شهيدان.
 اى مردم! اى امت! اى ملت! آگاه باشيد. از تفرقه بپرهيزيد و هميشه فرمان امام خمينى را براى خود ملاك قرار دهيد و بدانيد كه اسلام ناطق و حسين زمان همين خمينى است. از او پيروى كنيد. مبادا مانند اهل كوفه امام را تنها بگذاريد. مبادا بى‏وفائى كنيد. مبادا دل امام را به درد آوريد. كارى نكنيد امام لب به شكايت با خدا بگشايد. هميشه از روحانيت حمايت كنيد، زيرا اينها هستند كه با سردى و گرمى اين انقلاب ساخته و هم اينان پيشتازان انقلاب اسلامى بودند و هميشه خواهند بود و تنها هدفشان اسلام است و بس. همين هدف است كه غربزده‏ها، ملى‏گراها و ليبرال‏ها را به ستوه آورده است. پدر جان! بعد از من برادرانم بايد اسلحه و وسايل جنگى مرا بردارند و با دشمنان  مبارزه كنند.
 اگر زيارت كربلاى خونين حسين)ع( نصيب من نشود نصيب برادرانم مى‏شود. مادر! هرگز در مزارم گريه مكن. مبادا گريه كنى كه دشمنان اسلام خوشحال شوند. هرگز گريه مكن. مگر من از على‏اكبر و قاسم بالاتر بودم. خوشحال باش. هرگز خشم به خود راه مده. مادرجان! اميدوارم كه آخرين سلام مرا از دل سنگر )آنجائى كه اجاره‏اش خون است( در اين لحظات مرگ و شهادت پذيرا باشى.
 سلام مرا به خواهران و برادرانم برسانيد و اگر بدى در حقّتان انجام دادم مرا ببخشيد. مادرجان! از تو كه عمرى براى من زحمت كشيدى متشكرم.
 خدايا! خدايا! تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.
 
 

زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد