نام پدر : محمد علی
تاریخ تولد :1344/02/15
تاریخ شهادت : 1365/02/25
محل شهادت : حاج عمران - نقده

وصیت نامه

* وصیت نامه شهید نوروزعلی قاسمی*

بسم الله الرحمن الرحیم

این وصیت نامه انسان را می لرزاند و انسان را بیدار می کند.

اینجانب نوروزعلی قاسمی فرزند محمدعلی دارای شاره شناسنامه 5 صادره از آمل متولد 1344 در حین سلامتی کامل شروع به وصیت می کنم، بار خدایا تو را شکر که نعمت بزرگ را نصیب من کردی که در راه تو قرا بگیرم. بار خدایا حالا که چنین سعادت را نصیب من نموده ای پس مرا بر قوم کافرین پیروز بگردان چشم امت حزب الله به همین راه دوخته است که هرچه سریع تر رزمندگان راه بسته شده کربلا را باز بگردان.

خدایا تو را شکر می کنم که مرا باعث افتخار پدر و مادرم نموده ای  که بتوانم در راه حسین تو پیکار کنم و با سپاس فراوان به درگاه احدیت خداوند منان و آخرین رسول و فرستنده خدا درود به فرزندان حضرت ختمی مرتبت محمد(ص) علی الخصوص حضرت مهدی(عج) و نائب بزرگوار امام خمینی بت شکن و رهروان آن حضرت و رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و درود فراوان بر مفقودین- اسرا- و محجورین و معلولین که اسلام عزیز را حمایت و باعث سرافرازی ملت اسلامی گردیدند. هدف از جبهه آمدن در اولین مرحله این که به گفته ی امام عزیزمان بجنگید تا رفع فتنه در تمام عالم و دیگر اینکه مسئله اصلی جنگ است و به این عنوان که ندای امام را لبیک گفتم و به عنوان پاسدار وظیفه راهی جبهه های حق علیه باطل شدم که باعث افتخار اسلام و مسلمین باشد. پیام به امت حزب الله و امت شهید پرور ایران پیام به خصوصی نمی باشد و به عنوان وظیفه ی شرعی می خواهم چند کلمه ی را به عنوان پیام به سمع امت حزب الله برسانم. اول اینکه از امام عزیز و قلب تپنده امت اسلامی دست بر ندارید و پشتیبان ولایت فقیه و امامت باشید که بیمه کننده اسلام و انقلاب همین است پس چون اسلام با امام زمان بیمه شده است مردم مسلمان ایران، اسلام با خون رشد کرده است. پس در راه دین فداکاری ها نموده راه شهدا و رزمندگان را ادامه بدهید جبهه و پشت جبهه را محکم نگه دارید از روحانیت دژ محکم انقلاب با بهترین وضع پشتیبانی کنید و به خانواده های شهدا احترام بگذارید برادران و خواهران به فرزندان شهدا احترام بگذارید و آنها را مورد لطف خود قرار بدهید کمک به رزمندگان اسلام را فراموش نکنید از کمک های مادی و معنوی دریغ نورزید که با این کار می توانید سند ورود به بهشت را از خدا بگیرید، پدر جان از شما ممنون هستم که مرا با نان حلال بزرگ کردی و خوب رشد دادی و به همین سن رساندی و مرا هدایت به جبهه نمودی خدا از شما راضی است.

پدر جان به انقلاب و اسلام و امام وفا دار باشید که بهشت زیر پای شماست. انشاءالله که به مقام شفاعت برسم شما را شفاعت خواهم کرد و شما را وصی خودم قرار می دهم و یک کلمه ای با مادرم دارم، مادر عزیز و دلبندم مادرجان دوستت دارم چقدر برای من زحمت کشیده ای چقدر به من شیردادی، چقدر برایم زحمت متحمل شده ای و چقدر من تو را اذیت کردم تو باید مرا ببخشی مادرجان بهشت زیر پای توست اگر به مقام شفاعت برسم تو را شفاعت خواهم کرد و دم در بهشت می ایستم تا تو بیایی و تو را با خود به بهشت ببرم، برادرم و خواهرم اکنون که وظیفه ی شما ادامه دادن خط من و راه من به عهده ی شما گذاشته شده است باید مدافع خط امام و اسلام باشید - پشتیبان ولی فقیه باشید اسلام را یاری کنید. خواهرم تو مانند زینب پیام حسین را به ارمغان داشته باش که باعث سرافرازی اسلام و مسلمین خواهید شد و بهترین قدردانی از شما همین بود که در راه خدا شهید شوم و افتخار آینده ی شما شوم و امیدوارم از خطا های من درگذرید و مرا ببخشید.

دیگر عرضی ندارم به جز زیارت کربلا.

                                                                                             خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.           

**************************************