نام پدر : رضاعلی
تاریخ تولد :1341/01/01
تاریخ شهادت : 1363/04/06
محل شهادت : سردشت

وصیت نامه

1.    یک پیام برای دوستان و فامیلان داشتم.... که هرگز امام را تنها نگذارید و کاملاً پشتیبان ولایت فقیه بوده و مطیع فرمان حقش باشید، چون ولایت فقیه است که در راه انبیاء و حرکت حق انبیاست. در ضمن تا آن جا که امکان دارد به جبهه ها بروید و جبهه ها را همیشه پر کنید.

2.    تقوا را پیشه خود قرار دهید تا نزد خدا گرامی باشید، چنانکه قرآن می فرماید إن اکرمکم عندالله اتقیکم. گرامی ترین شما نزد خدا با تقواترین شماست.

3.    با خواهش های نفسانی خود مبارزه کنید و اختیار کلیه خواهشهای بی موقع نفس خود را در کنترل داشته باشید، چون پیغمبر اکرم (ص) می فرماید: بزرگترین جهادها مبارزه با نفس است و در جای دیگر حضرت علی (ع) می فرماید: جاهدواهوائکم کما تجاهدون اعدائکم. با هواهای نفسانی خود مبارزه کنید، همچنانکه با دشمنان خود می جنگید.

4.    هرگز پشت سر همدیگر غیبت، سخن چینی و دروغ نگویید ، زیرا انجام این کارهای زشت، ایمان انسان را از بین می برد.

5.    همیشه در سنگر محکم و استوار و دشمن شکن نماز جمعه حاضر شوید، چون حاضر شدن شما در صفوف نماز جمعه، مشت محکمی است بر دهان تمامی دشمنان اسلام.

6.    ای پدر و مادر گرامی و خواهران و برادران و بستگان! این را باید بدانید که ما همه در این دنیا امانت خدا هستیم، خلاصه باید از دنیا برویم و چقدر خوب است که در راه خدا از دنیا برویم.... در ضمن، بعد از شهادتم زیاد گریه و زاری نکنید چون شهادت و از این دنیا رفتن آغاز زندگی جاودانی است و شهید همیشه زندۀ تاریخ است.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد