نام پدر : جعفر
تاریخ تولد :1348/12/05
تاریخ شهادت : 1369/05/21
محل شهادت : سردشت

وصیت نامه

1- شهدا قلم را می سازند و قلم ها هستند که شهید پرورند.
2- قدر این ملت را بدانید و کوشش کنید رضایت تمام شهیدان به خاک و خون غلتیده را حاصل کنید. مملکت ما با اشخاص امین می تواند مستقل باشد.
3- من از شما مردم [مسلمان؟] می خواهم که روح پرفتوح امام خمینی (ره) را دعا کنید و راه امام را دنبال نمایید. امام خمینی نماینده ای بود از جانب خدا که برای اسلام خدمت می کرد.
4- ای مسلمانان! بر علیه دشمنان اسلام بجنگید که یا پیروز می شوید و یا شهید می شوید که باز هم پیروزید. امروز روز امتحان است. اسلام را یاری کنید؛ زیرا امروز کفر جهانی بر علیه اسلام برخاسته است. همه بدانند که من آگاهانه و با انتخاب خود در این راه قدم گذاشتم ... همه بدانند که من این راه را دانسته و با رضای خود انتخاب کرده ام، همه بدانند که من تنها برای خدا آمده ام، من برای اسلام و قرآن آمده ام، من برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و به دنبال عشق و ایمان به راهش و برای نجات همه ی عالم از زیر بار کفر و ظلم و ستم و استکبار جهانی آمده ام.
5- تمام پول و حقوق جبهه ی مرا به بیت المال، مسلمین و هزینه جنگ واریز کنید که من خجالت می کشم در قبال کاری که برای خدا انجام دادم حقوق بگیرم. باشد که خدا قبول کند.
6- ای مردم شریف و آزاده! مطمئن باشید که اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله خانه ای دهید، سعادتمند خواهید شد.