نام پدر : قدرت الله
تاریخ تولد :1342/06/08
تاریخ شهادت : 1363/02/13
محل شهادت : شرق بصره

وصیت نامه

1.    خدایا! من هرگز زیر بار ظلم و ستم و جور و فساد نمی روم بلکه دوست دارم زیر تانک دشمن روم امّا زیر بار ظلم وستم نروم.

2.    ای ملّت ایران! شما توانستید بزرگترین انسان نمونه و کامل و متقی و مجاهد و اسوه را به وطن خود برگردانید تا او به کمک و پشتیبانی شما بتواند دین خود را که همانا دین حسین است در سراسر گیتی احیاء کند. تا بتواند با بسیج شدن و یاری شما تمامی ملل مستضعف را از زیر یوغ استغفار و استبداد و صهیونیسم و کمونیسم بین الملل نجات دهد، قدر امام را بدانید وامام را دعا کنید.

3.    ای پدر عزیز! در مرگ من هیچ گونه ناراحت مباش و ناراحتی را کوچک بشمار و اصلاً یک ذره ناراحت نباش. نکند خدای ناخواسته خدای بزرگ از ما روی گردان شود، آری صبر و حوصله را بس بزرگ بشمار و در مقابل منافقین، این کوردلان و سفاکان و زالوصفتان مقاومت کن و بگو اگر تمامی فرزندانت شهید بشوند، خودم هم در این راه خواهم ایستاد و ایستادگی می کنم.

4.    ما باید خون ها بدهیم تا بتوانیم دین اسلام عزیز را در سراسر جهان بر پا کنیم و جنگ ما، برای ریاست و گرفتن پست و مقام نیست، بلکه فقط و فقط برای اسلام عزیزاست، ما باید برای حفظ دین اسلام، خون های بسیاری بدهیم.

5.    خدایا! من برای احیای دین خود که دین حضرت محمد(ص) و دین حسین (ع) می باشد، آمدم تا بتوانم این دین مقدس را زنده کنم.

6.    خدایا! من (( هیهات من الذله )) را هرگز از یاد نخواهم برد.