نام پدر : غلام رضا
تاریخ تولد :1343/02/08
تاریخ شهادت : 1364/05/24
محل شهادت : اشنویه(گوشینه مهاباد)

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید عبدالله غلامی*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

شما مپندارید، آنانکه در راه خدا کشته شده اند، مرده اند، بلکه زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند.

نام الله هستی بخش روح الله پاسدار حرمت خون شهیدان با سلام و درود بر حضرت بقیه الله اعظم ختم المرسلات حضرت محمد (ص) و فرزند پاکش مهدی موعود (عج) و نائب بر حقش امید بخش مستضعفان جهان پیر جماران بت شکن قرن، ابراهیم زمان، امام خمینی، و با درود بر شهدای صدر اسلام تا کربلای امروز ایران به ویژه سرور شهیدان امام حسین (ع) کربلا با نثار جان خویش درخت اسلام را آبیاری کرده، درس شهادت را به ما آموخت. و درود خداوند متعال بر مجاهدان راه حق و فضیلت یعنی برادرانی که جان بر کف از زن و فرزند خود می گریزند، و برای بجا ماندن دین خدا و حفظ و نگهداری از میهن و ناموس شان از گروه دشمنان به جبهه ها رفته و در برابرشان چون کوه مقاوم ایستاده و به مبارزه پرداخته اند، و هیچ چیزی نمی توانند جلوی حرکت آنان را بگیرید، و در سرما همچنان به مبارزه خود علیه خصم زبون ادامه می دهند. خداوند در بیاناتشان فرموده: به فضل المجاهدین علی الفاهدین اجراً عظیما. و ای کاش ما مشغول جنگ با کافران هستیم، این توفیق را خدا شامل حال ما بگرداند که در راه خدا بتوانیم به جهاد بپردازیم، و در  این بُرهِ از زمان مهمترین خدمت را به میهن و به اسلام و کشور خود بکنیم، و این از خود گذشتگی تمام رزمندگان و وحدت شما برادران شهید پرور امت حزب الله در پشت جبهه ها باعث شده است که، آمریکا نتواند هیچ غلطی بکند و این کار نشان دهنده آن است که تا به حال امت اسلام لیاقت این حکومت را داشته اند. و تا زمانی که این وحدت را حفظ کنید، به قول امام بزرگوار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. و از خداوند بخواهیم که، در این راه که همان فی سبیل الله باشد، قدم با پا گذاشته ایم، هیچ ناامیدی در ما ایجاد نشود و تا بتوانیم این انقلاب را حفظ کنیم. و به دست مهدی (عج) بسپاریم.

بنده وصیت نامه ام را شروع می کنم، من سرباز، عبدالله غلامی به علت مأموریتی که در پیش دارم در این کار انشاالله پیروزمندانه برگردیم و اگر به شهادت نائل آمده ام، هیچ کس برای من گریه نکند و لباس سیاه بر تن نپوشید، و بجای آن امام را دعا کنید، و فرج امام زمان را از خداوند بزرگ بخواهید

 به کلیه دوستان و آشنایان توصیه می کنم، در نمازهایتان دعا را فراموش نکنید، و در نماز جماعت و جمعه شرکت کنید. زیرا در جماعت آدم آگاه می شود.

 ای برادر و ای خواهر که این وصیت نامه را می خوانید در تربیت بچه هایتان غافل مباشید، و قوانین اسلام را به آن ها یاد بدهید تا در آینده فرد مفیدی برای جامعه اسلامی باشد.

برادر و پدر و مادر! مبادا با شهید شدنم ناراحت باشید، و اصلاً خم به ابرو نیاورید، و مانند کوه استوار باشید، زیرا این فرزندان پاکتان را برای اسلام و بر پا ماندن دین محمد (ص) داده اید. با دادن چنان فرزندانی که باعث زنده ماندن دین خدا می شود افتخار کنید. پس تو ای مادرم، برای من گریه مکن بلکه برای حسین بن علی گریه بکن.

سفارشی که به برادرانم دارم این است هیچ موقع جای مرا خالی نگذارید، و راه مرا ادامه دهید و مگذارید خونمان بیهوده تلف شود.

در خاتمه آرزوی پیروزی را از خداوند منان و بلند مرتبه خواهان و خواستارم. و از خداوند می خواهم که هر کسی در رژیم جمهوری اسلامی مسئولیتی را بر عهده دارد باید کاملاً کوشش را بکار ببرند و تمام لحظه به فکر خدا باشند.

در ضمن بنده اگر شهید شدم مرا  در حیاط مسجد یعقوب محله دفن نمائید.

والسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار