نام پدر : بدری
تاریخ تولد :1351/09/02
تاریخ شهادت : 1371/08/22
محل شهادت : جاده زنجان - بیجار

وصیت نامه

بسم رب الشهداء والصديقين 
ولا تحسبن الذين قتلو افي سبيل الله امواتا بل احيا عندربهم يرزقون 
مپنداريد آنانكه در راه خدا جهاد مي كنند و كشته مي شوند مردگانند بلكه زنده اند و در نزد پروردگار روزي مي خورند 
به نام خدا و به نام آن خالقي كه ما را خلق كرده تا بسويش بشتابيم چرا كه همه خلائق عالم بسوي مقصد خود در حركت هستند و من هم جزئي از آفريدگان اين عالم بسوي مقصد حقيقي كه همان الله است خواهم رفت بطوريكه ما مسلمانان معتقد هستيم كه انا لله و انا اليه راجعون .
ما مسلمانان ايمان داريم كه در آخرت و در روز محشر همديگر را ملاقات خواهيم كرد به همين دليل هر مسلماني بايد نسبت به آينده زندگي خود تصميم بگيرد و در صورت لازم ديگران را وصي خود براي انجام اعمال قرار دهد چون خواه نا خواه مرگ به سراغ همه خواهد آمد و به سراغ من هم مي آيد به همين خاطر نوشتن وصيت نامه را بر خودم لازم دانستم .
اينجانب سبز علي عليزاده فرزند حاج بدري متولد سال 1351 پدر خودم را وصي خود قرار مي دهم چرا كه در تربيت اسلامي من زحمات زيادي را متحمل شده اند و هميشه و در همه حال مرا به نماز خواندن و روزه گرفتن و انجام دادن اعمل مذهبي تشويق ميكردند .
پدر جان : چون من در منطقه در حال خدمت به اسلام و ميهن اسلامي هستم و هر لحظه ممكن است كه حادثه اي براي من پيش آيد ، هيچوقت از وصيت كردن من ناراحت نشويد چون طبق دستور اسلام وصيت كردن براي هر فرد مسلمان واجب است . پدر جانم همانطوري كه مرا تشويق ميكرديد كه حامي اسلام و انقلاب اسلامي باشم و رهبر انقلاب را تنها نگذاشته و دستورات رهبر انقلاب را با جان دل عمل نمائيد و مردم را تشويق كنيد . پدر عزيزم ،شما زحمات زيادي را براي تربيت كردن من كشيديد و بزرگترين خواسته من از شما اين است كه اگر از من كوتاهي سر زد مرا ببخشيد و از من راضي و خشنود باشيد و بعد از مرگم صبور باش چرا كه خداوند صابران را دوست دارد . و اما چند كلمه اي با مادر عزيزم :
مادر عزيز و دلبندم : كه شبهاي طولاني را بر سر گهواره ام به صبح رساندي و زحمات زيادي براي بزرگ نمودن من كشيديد تا اينكه مرا به اين سن و سال رسانديد و هم اكنون كه در خدمت به ميهن اسلامي هستم ممكن است كه حادثه اي براي من پيش بيايد و از شما مي خواهم كه همانند زينب كربلا صبور باشيد و ناله و شيون نكنيد . چرا كه راهي را انتخاب كردم كه بهترين راه و راه امام حسين (ع) و ديگر شهداء مي باشد و اعتقاد دارم كه بايد براي  رسيدن به بهشت جاويد كه خداوند نويد آن را به بندگان خوب خود داده است بايد اين راه را  پيمود . مادر عزيز و بهتر از جانم از شما مي خواهم كه  از من راضي باشيد و هرگز از من ناراحت نباشيد از اينكه مرا بزرگ كرديد ولي از دست داده ايد چرا كه باقي و برقرار فقط خداوند است و همه خلايق بايد از اين دنيا رخت بر بندند . مادر عزيزم شما زينبيان زمان هستيد چرا كه امانت خداوند را به خودش تقديم نموده ايد .
پدر و مادر عزيزم اگر مرگ به سراغ من آمد از شما مي خواهم كه هر شب (جمعه) 
به مزار من بيائيد و با فاتحه روح من را شاد كنيد .
برادران و خواهران : اگر ناراحتي از من ديديد مرا عفو كنيد و توصيه مي كنم انقلاب اسلامي و رهبر انقلاب را تنها نگذاريد و هميشه فرمان رهبر را با جان و دل گوش فرا دهيد و بدان عمل كنيد و در هر حال حامي انقلاب باشيد .
همسرم : 
    ممكن است كه من براي هميشه از پيش شما بروم و اگر نتوانستم كه فرد مفيدي در زندگي براي شما باشم و شما را در نيمه راه زندگي ترك كنم شديدا از شما پوزش مي خواهم و از خداوند يكتا خواستارم كه به شما صبر عطا فرمايد تا در برابر ناملايمات زندگي مقاوم باشيد . در پايان دعا به جان رهبر انقلاب را فراموش نكنيد 
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته 
سبزعلي  عليزاده  30/6/1370