نام پدر : حیدر
تاریخ تولد :1343/03/03
تاریخ شهادت : 1364/04/08
محل شهادت : جزیره مجنون

وصیت نامه

1.    بایستی جواب تجاوزگران را داد و قدرت ایمان را به اثبات رسانید.

2.    پدرجان! پس از شهادت من گریه مکن و بر خو ببال که توانستی فرزندی را در راه اسلام فدا کنی. اسلام بیشتر از این ارزش دارد. ای کاش صد جان داشمم و فدای اسلام می کردم.

3.    پس از شهادتم بگوئید (( إنا لله و إنا إلیه راجعون)) بازگشت همه به سوی اوست ما از اوئیم و به او برگشت می کنیم. پس چه یهتر که در راه اسلام فدا شویم و امیدوارم که مرا عفو کنید و همواره پیرو رهبر و اسلام و قرآن باشید.

4.    مادر عززم! شهادت مرا مایه ی ناراحتی خودت قرار مده و به فال نیک بگیر. زیرا شما دیگر مادر یک شهید خواهید شد و امیدوارم که همچنان به اسلام وفادار باشید و لحظه ای نماز و روزه را فراموش نکنید و منزل شما، پناهگاه بی پناهان باشد و برای این دنیای فانی ارزشی قائل نگردید.
 
5.    برادر عزیزم! ... این جمله در آخرین دم حیات هر شهبد به زبان جاری می گردد (( امام را تنها مگذارید)) امیدوارم که همواره دست مستضعفان را بگیری و منزل شما محفل بیچارگان باشد.

6.    برای شهید شدنم ناراحت نباشید زیرا من به ندای (( هل من ناصراً ینصرنی)) امام حسین (ع) پاسخ دادم و به یاری اسلام شتافتم.

7.    برادر عزیز و مهربانم! عباس جانم شما درس هایتان را خوب بخوانید. مملکت ما برای قطع وابستگی به پزشک و مهندس زیادی احتیاج دارد.

8.    برادر جان! قرآن را بخوان و یاد بگیر. زیرا هرکس این کتاب مقدس را توشه ی خود قرارداد، به منزل مقصود رسید.

وصیت نامه

اسکن وصیت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد

 

 


زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد