نام پدر : محمد علی
تاریخ تولد :1341/06/13
تاریخ شهادت : 1361/08/11
محل شهادت : عین خوش

وصیت نامه

1- خدایا! توفیق ده تا در راه تو و همراه ولی تو کشته شوم و به فیض شهادت نائل آیم.
2- درود بر سپاه پاساران و بسیج مردمی و ارتشیان دلاور و قهرمان و همه‌ی آنهایی که در راه پیروزی اسلام قدم بر می دارند و درود فراوان بر روحانیت مبارز که معلمان و مربیان به حق ما هستند.
3- شهادت مرگ سرخ است که مجاهدان راه خدا برای رسیدن به آن از یکدیگر پیشی می گیرند، چون زندگی راه است و شهادت مقصود انسان.
4- خدایا! ای کاش هزاران جان داشتم و به خاطر رضای تو در راه امام خمینی که همان راه اسلام عزیز است می دادم. هدفم از رفتن به جبهه های حق علیه باطل این است ک من پیرو قرآن و رهبرم امام خمینی و دینم اسلام است و باید هر مسئولیتی که اسلام به گردنم می گذارد انجام دهم. حال مسئولیت ما مسلمانان اینست که با کفر بجنگیم و ظلم را از سر مستضعفین جهان برداریم. چگونه می شود ظلم و ستم کافران را دید اما کاری نکرد. چگونه می شود که سرکوبی مرم ضعیف را دید و عکس العملی نشان نداد. اکنون که تمام جهان خواران شرق و غرب با پنجه های خون آشامشان گلوی حکومت های بیچارگان و ضعیفان را می فشارند و چشم به مال و جان و ناموس آنها دوخته اند، وظیفه ما نابود کردن این شیاطین است.
5- از تو می خواهم ای مادر! شب های جمعه، دعای کمیل را فراموش نکنید و روزهای جمعه9 به نماز جمعه بروید تا صف مسلمین کامل و اتحاد مسلمین بیشتر شود. به قول امام که اینها (دشمنان ما) از نماز می ترسند. به خصوص اگر نمازی با جماعت برگزار شود.
6- ای برادر و خواهرم! از شما می خواهم که لحظه به لحظه با انقلاب اسلامی قدم بردارید و هیچ کاری را بدون یاد خدا شروع نکنید.
7- من انقلابم را دوست دارم و به رهبرم عشق می ورزم و تا آخرین قطره خونم نمی گذارم که ذره ای آسیب به انقلاب اسلامی برسد و تا آخرین نفس در راه آن مبارزه می کنم.