نام پدر : شعبانعلی
تاریخ تولد :1343/05/10
تاریخ شهادت : 1364/02/29
محل شهادت : سقز

وصیت نامه

1 – سخنی با شما امت حزب الله ! بدانید که مسؤلیت تک تک خون شهدا بر گردن شماست . شما وظیفه دارید که پیام خون شهدا که مظلومانه و غریبانه در بیابان ها جان دادند به جهان برسانید . شهدا با نثار خون خود می روند ولی ولی بار سنگین مصیبت ها بر دوش شماست . پس بدانید که پیروزی اسلام در خط پیروزی الله است ، که خط الله را می توانید در خط امام بیابید .
2 – از همه شما یه عنوان برادر کوچکتان می خواهم که از نائب ببر حق مهدی (عج) و روحانیت عزیز ، این زبان گویای اسلام دست برندارید و هر کس را که در خط امام است یاری کنید و یاری کردن آنها یاری کردن اسلام است و هر سازمان یا گروهی از خط امام خارج شود ، هرچند به اسم اسلام باشند او را در نطفه خفه کنید تا این منافق دیگر نتوانند در درون ملت رخنه کنند .
3 – ای کوردلان تاریخ ! بدانید که اگر صدها بار ما را به شهادت برسانید نمی توانید ایمانمان را با گلوله های سربی شرق و غرب از بین ببرید و روزی خواهد رسید که خون تمامی شهدا شما را به میز محاکمه خواهد کشید .
4 – پدر و مادر عزیزم ! از شما می خواهم که پس از شهادتم همانند زینب (س) و امام سجاد (ع) پیام خون شهدا را شهر به شهر ببرید و تمام مصیبت ها و رنج ها را برای رضای خدا بپذیرید .
5 – ای برادران و خواهرانم عزیزم ! .... فرزندان خود را در راه اسلام تربیت کنید و درس شهادت را به ایشان بیاموزید و همیشه گوش به فرمان امام باشید و از خط امام و روحانیت در خط امام همچون خامنه ای ه هاشمی و دیگر یاران امام دست بر ندارید .

زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد