نام پدر : علی
تاریخ تولد :1345/01/01
تاریخ شهادت : 1365/10/29
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید مهرعلی طهماسب زاده*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند پیامبران به نام خداوند امامان و به نام خداوند شهیدان
أشهد أن لا اله الا الله و أشهد أنّ محمداً رسول الله

با درود و سلام به پیشگاه مقدس حضرت بقیةالله، یگانه منجی عالم بشریت و عدالت گستر گیتی حضرت مهدی(عج) و با درود و سلام بر سالار شهیدان میوه باغ رسالت و امامت حسین بن علی علیه السلام و با درود و سلام بر یگانه مرد اسوه مقاومت و مبارز بیدار گر عالم گیتی نابود کننده شرق و غرب، خمینی کبیر و با درود و سلام بر شهیدان کربلای حسین تا شهیدان غرب و جنوب کشور که با نثار جانهایشان درس آزادگی به ما آموختند و برای بقای رسالت پیامبران و تداوم خط آنها و پایدار ماندن قرآن و اجرائی شدن احکام اسلام در جامعه و اندیشه پیروزی حق و صلح و عدالت بر نیروی باطل و ستیز و ظلم، گسترش جهانی ایمان اسلامی، استقرار کامل و همه جانبه ارزشهای اسلامی جان عزیزشان را در کف نهاده در این راه هدیه نمودند.

 و با درود و سلام بر تاریخ سازان و دگرگون کنندگان صفحات تاریخ دلاوران، عاشقان دلباخته، تلاشگران دلسوز، زاهدان شب و شیران روز، رهروان حقیقی اسلام، پیروان راستین امام خمینی رزمندگان سرا پا عشق و خلوص که با آهنگ مناجاتهایشان فضای خونین جبهه ها را عطر آگین نموده و با این ایمان اسلامی دست تمامی ستمکاران و جباران  را برای همیشه کوتاه کنند و آینده درخشان و سعادتمندانه ای را برای امت حزب الله و بشریت را نوید داده اند.

 وصیتم را شروع می کنم: پدرم و مادرم اگرچه مرا فرزندی عزیز برای خود می دانید و به من محبت می کنید و کردید و زحمتها کشیدید و نخوابیها و زجرها برای کسی که هیچ وقت زحمتهایتان را فراموش نمی کند، کشیدید، اگرچه ماندن من در پیش شما موجب لذت دنیوی است و هیچ وقت هم حاضر نیستید که از شما جدا شوم بلکه جان دادن برای کسی که هدفش احقاق رسالت پیامبران است زیباتر از همه اینها است.

پدر و مادرم هرگز خم به ابرو نیاورید و هیچ ناراحت نباشید چونکه فرزند شما در راهی گام بر داشت که شما را فردا در محضر پیامبر(ص) و زهرا (س) روسفید خواهد کرد و همیشه پیرو خط امام و ولایت فقیه و پشتیبان روحانیت باشید چونکه ما هرچه داریم از روحانیت است.

و اینک چند سخنی دارم با شما برادران و خواهرانم، همیشه پیرو خط امام باشید و پیرو ولایت فقیه و از شما برادرانم  می خواهم که جبهه ها را فراموش نکنید و همیشه در فکر اصلاح جامعه باشید. و از شما خواهرانم می خواهم که حجابتان را که ارزنده ترین زینت زن می باشد، حفظ کنید و زینب وار زندگی کرده و زینب وار بمیرید، در خط روحانیت گام بردارید و برای رضای خداوند باشید که بدانید برادرتان از شما راضی و خشنود خواهد شد با این کارهایتان، در خاتمه از همه دوستان و فامیلان و آشنایان و همسایگان می خواهم که اگر از بنده کم لطفی و یا احیاناً خطائی سر زده با کمال بزرگواریتان مرا ببخشید و عفو کنید. در ضمن وصی من پدرم می باشد و ناظر برادرم رضا می باشد.

                                 دوستدار شما مهر علی طهماسب زاده
                                   خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار.
                                 والسلام .