نام پدر : سید حسن
تاریخ تولد :1347/07/07
تاریخ شهادت : 1367/01/07
محل شهادت : شاخ شمیران عراق

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید سید کریم طاهری*

 

بسمه تعالی

 ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص

به درستی که خداوندکسانی را که در صف واحد چون کوهی استوار در راه (قرآن کریم) می جنگند،را دوست می دارد. (قرآن کریم)

خدایا تو به انسان گفتی،که اگر بخواهی می توانی آن چنان اوج بگیری وبه معراج بروی، که با من ملاقات نمایی ومن این عظمت وشکوهت رادیدم که انسان تا چه تا حد می تواند بزرگوار باشد وبه ملکوت اعلی پرواز کند. بارخدایا، می دانم شهادت فیض بسیار عظیم است که نصیب هرکس نخواهد شد ولی من از تو می خواهم که نخست مرا بسازی وتوفیق هدایت را به من عنایت فرمایی وبعد این هدیه بزرگ، یعنی شهادت رانصیبم گردانی.

آری برادران و خواهران، جبهه دانشگاهی است بس بزرگ، نام این دانشگاه کربلا می باشد و کسانی می توانند بعنوان دانشجو در آن درس بخوانند که، معتقد به اسلام و ولایت فقیه باشند و رمز موفقیت و قبولی، نائل شدن به فیض عظیم شهادت است.

 مادر جان اگر من شهید شدم گریه وزاری مکن و نماز شکر به جا آور و از خداوند بخواه که این قربانی تو را قبول فرماید. و اما ای پدر مهربان از شما می خواهم، که مرا ببخشی وحلالم نمایی چون نتوانستم عصای پیریت باشم واز برادران وخواهران می خواهم که مرا به بزرگی خودشان عفو نمایند وراهم را که همان اسلام وقرآن است، ادامه دهند.

 واما سخنی کوتاه با فرزندم : دختر جان می دانی که چرا نامت رافاطمه گذاشته ام؟ زیرا که علاقه فراوانی به جدم فاطمه الزهرا (س) و خاندانش دارم  و لذا از همسرم و تمامی اقوام و خویشاوندان می خواهم که در تعلیم وتربیت فرزندم، کوشا باشند و طوری او را بزرگش کنید که در آینده بتواند، رسالت پدرش را که همان رسالت انبیاء و امامان است را بردوش کشد.

سلام مرا به امام عزیز و بزرگوار برسانید وبه او بگویید که هرگز تورا تنها نخواهیم گذاشت.

در پایان از تمامی دوستان و آشناییان و امت حزب الله قلعه سر می خواهم که مرا ببخشند.

والسلام