نام پدر : ابراهیم
تاریخ تولد :1342/09/13
تاریخ شهادت : 1362/07/22
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

قسمتي از وصيت نامه شهيد عليرضا ( رومين ) طالبي زرين كمر
 
خدمت خانواده محترمم سلام
با درود و سلام بر مهدي موعود منجي عالم بشريت امام زمان ( عج ) و نائب بر حقش پير جماران , اميد مستضعفان جهان و قلب تپنده امت اسلام خميني عزيزمان و با سلام بر شهيد مظلوم كربلا امام حسين ( ع ) تا به امروز يعني صحراي كربلاي ايران و سلام بر معلولين و مجروحين و جانبازان و شهداي والاي جنگ تحميلي .
پس از تقديم عرض سلام و ابراز صميمانه ترين احساساتم , به خدمت پدر و مادر عزيزم اميدوارم كه حال شما خانواده عزيزم خوب بوده و هيچگونه ناراحتي و كسالتي در وجود شريفتان رخ ندهد و در سايه رحمت خداوند متعال شاد و خرم و سرافراز باشيد . اميدوارم اين سلامتي را كه از ته قلبم سرچشمه گرفته و از اين صحراي گرم و سوزان كربلاي خوزستان ايران نثارتان مي كنم بپذيريد .
باري اي خانواده مهربانم اگر احوالي از اين فرزند كوچكتر تان رومين خواسته باشيد بحمد الله خوب و خوش و هر روز به دعاگوي شما مشغول مي باشم .
سلام مرا به خواهر زاده ها و برادر زاده ها و برادران و خواهران و زن داداشها و كليه پسر عموها و دختر عموها برسانيد . دست بوس همه شما و دعاگوي همه شما هستم .
از اين راه دور دست پدر و مادر عزيزم را مي بوسم . بخدا قبول كنيد من دلم براي شما خيلي تنگ شده است . انشاء الله تا 25 يا 30 روز ديگر به مرخصي مي آيم . 
به اميد خدا 
انشاء الله كه خدا به شما خانواده هاي محترم شهدا صبر عنايت بفرمايد . خدا يار و نگهدارتان باشد .
ارادتمند شما رومين طالبي زرين كمر
11/7/62
به اميد پيروزي رزمندگان دلير اسلام بر ارتشيان كفر صدام
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي از نهضت خميني محافظت بفرما