نام پدر : صفر
تاریخ تولد :1346/03/01
تاریخ شهادت : 1367/04/22
محل شهادت : فکه

زندگی نامه

تولد

 
شهید عبدالمطلب صفرپور محلی (۱۳۴۶ نکا _ ۱۳۶۷ فکه) متولد روستای زیبای حاجی محله شهرستان شهید پرور نکا استان مازندران است. عبدالمطلب صفرپور در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، مادرش طاهره نیکخواه و پدرش صفر نام داشت.
 

تحصیلات و خانواده

 
عبدالمطلب صفرپور در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت، تحصیلات را در مقطع پنجم ابتدایی با موفقیت پایان رسانید.شهید بزرگوار در سال/۱۳۶۷ ازدواج نموده و فرزند پنجم خانواده بود.
 

شهادت

 
عبدالمطلب صفرپور سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و در لشکر۷۷ثامن الائمه خراسان به اسلام خدمت می کرد که در ۱۳۶۷/۰۴/۲۲ هجری شمسی در منطقه شمال فکه شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر پاک شهید صفرپور پس از تشییع در گلزار شهدای حاجی محله دفن شد. سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش.


وصیت نامه

فرازهایی از وصیتنامه شهید صفرپور

 
پدر و مادر عزیزم اگر قبای سرخ شهادت زیبنده اندامم شد و به فیض شهادت نائل امدم افتخار کنید و مرا در گلزار شهدای حاجی محله – آلوکنده در جوار دیگر شهدای روستا دفن کنید تا هر وقت که به مزارم می ایید بدانید که فقط شما برای اعتلای اسلام جوان قربانی نداده اید بلکه مادران و خانواده های دیگر نیز جوان به قربانگاه فرستادند... به امید پیروزی هرچه زودتر رزمندگان اسلام و سلامتی پیر جماران امام خمینی