نام پدر : عبدالعلی
تاریخ تولد :1333/01/10
تاریخ شهادت : 1375/09/07
محل شهادت : بندر عباس(جزیره هنگام)

وصیت نامه

1.    خواهرعزیزم!... اگر از من خطایی نسبت به تو سر زد، مرا ببخش و هیچ وقت خدا را فراموش نکن و به تو به اعتقاد سختی داشته باش و هر که را دیدی به توبه تشویق کن. خدا می بخشد و حاکم افکار و بخشنده گناهان ما است. پس هر روز نسبت به حفظ این معنا که گناه نکنی و اگر کردی هر چند کوچک و ناچیز ولی باز هم توبه کنی... یادت نرود روزانه حداقل سه بار سوره اخلاص را بخوانی و مرا یاد کنی.
   
2.    خواهرم! به همسرت مهربانی کن و همیشه به او چشم بگویی و این نشانه ی احترام توست، باعث بزرگی زن و وظیفه او است. هیچ وقت تندی نکن و آرام صحبت کن و سعی کن با او جر و بحث نکنی.

3.    همسرم! حامد (پسر شهید) را که جگر گوشه ی من است... خوب پرورش بده و بگذار درس بخواند. اسلام را خوب به او بشناسان و در تربیت او هیچ کوتاهی نکن.

4.    خدایا! عمر امام امت را طولانی و با عزت گردان.

5.    خدایا! اگر وظیفه ام را نسبت به انقلاب و امام به طور کامل انجام ندادم از امام و ملت طلب بخشش دارم و از تو طلب مغفرت.


زندگی نامه

در سال 1333در شهرستان گرگان و در خانواده مذهبی بدنیا آمد.پدر شهید بزرگوار نظامی بود.تحصیلات ابتدایی راهنمایی و متوسطه را در شهرستان قوچان گذراند.پس از شرکت در کنکور بخاطر علاقه مندی در دانشکده افسری نیروی دریایی در رسته خلبانی قبول شد.بیشتر دوره تحصیل را در کشور آمریکا طی کرده بود ایشان همچنین دوره فوق لیسانس خلبانی و علوم دریایی رادر دانشکده فرماندهی و ستاد تهران گذراند.این شهید بزرگوار به مدت 13سال فرماندهی اسکاداران هلی کوپترهای مین روب و به مدت 2سال جانشین فرماندهی منطقه دوم هوا دریا را برعهده داشت.سرانجام در تاریخ 07/09/1375به شهادت رسیدن..........  


وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد