نام پدر : ذبیح الله
تاریخ تولد :1344/10/03
تاریخ شهادت : 1368/05/13
محل شهادت : قائمشهر

وصیت نامه

1. جهت وارد شدن به دروازه ی اسلام و قرآن و عرفان، در گام اول داشتن ایمان قلبی عمیق و آگاهی به اصول دین همراه با عمل صالح و رفتار و کردار و اخلاق شایسته، لازم و ضروری است. ایمان و عملی که باعث دوام وبقاء دین اسلام و قرآن است، همچون ایمان و حرکت رسول الله و علی (ع) و حسین بن علی (ع) و سایر ائمه معصومین و یا همچون ابوذر و مقداد و میثم تمار، با عنایت به این که از عصمت بر خوردار نبودند ولی خالصانه و شجاعانه تا سر حد جان و مال از حرام و حد و مرز قرآن و سنت رسول الله دفاع کردند و در این راه جان سپردند.
2. تمامی کسانی که در مسیر انقلاب هستند به استواری قدوم و خلوص خود ادامه داده و مطمئن باشند خداوند یار و یاور تمامی کسانی است که در راه او قدم بر می دارند و کسانی که هنوز نتوانسته اند این توفیق الهی را داشته باشند، به خود آمده و هر چه زودتر راه دشمنان را مسدود نمایند.
3. از باری تعالی مسئلت می نمایم که زندگی و مرگم را آن گونه قرار دهد که از خدمتگزاران صدیق و مخلص اسلام و مسلمین و مؤمنین باشیم و حال که انقلاب اسلامی در ایران با رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی روحی له الفداء بعد ازقرن های طولانی در ایران ایجاد گردیده، کوشش و تلاش نموده و فداکاری نمایم و در راه پیاده شدن اهداف آن از هیچ تلاشی دریغ ننمایم.
4. برادرانم، نورالله و بهروز! شما همواره کما فی السابق با قلبی آکنده از ایمان و استقامت، جهت پیروزی نهایی و تداوم انقلاب اسلامی به رهبری امام امّت از هیچ مجاهدت و تلاشی، فرو گذار ننمایید که (( إن تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم )) اگر در راه او باشید مطمئناً شما رایاری خواهد نمود و پناهگاه شماست.