نام پدر : رضا
تاریخ تولد :1344/05/12
تاریخ شهادت : 1363/09/14
محل شهادت : فاو

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید جعفر شمسی جامخانه ای*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاتلو هم حتی لا تکونوا فتنه                                            (قرآن کریم)

بکشید ایشانرا تا فتنه از عالم رفع شود.

 با درود و سلام بر منجي عالم بشريت مهدي موعود (عج) و با درود و سلام بر پير جماران قلب تپندة امت حزب الله از مولاي متقيان آمده است كه هنگام خوابيدن وصيت نامه خود را در زير بالش بگذاريد و بدين منظور بر خود لازم و ضروري دانستم كه در لحظات آخر چند كلمه اي را به عنوان وصيت نامه ذكر كنم. از خداوند تبارك و تعالي عاجزانه مي خواهم كه مرگ مرا شهادت در راه خودش قرار بدهد. همانطور از آن حديث قدسي پيداست كه خداوند مي فرمايد:

 آن كس كه مرا خواست مي يابد، آن كس كه مرا يافت مرا مي شناسد، آن كس كه مرا شناخت عاشقم مي شود، آن کس که عاشقم شد عاشقش می شوم، آن کس که عاشقش شده ام او را می کشم و من دیه او را می دهم.

پدر و مادر عزيزم اميدوارم كه مرا ببخشيد به بزرگواري خودتان و اگر فرزند خوبي براي شما نبودم بايد مرا حلال كنيد و خداوند به شما صبر و استقامت عطا فرمايد، كه هيچ گونه براي دفاع از اسلام و مسلمين و دفاع از دستاوردهاي انقلاب مانع از جبهه رفتن من نشديد و هميشه با رضايت خاطر شما روانه جبهه مي شوم خداوند شما را با شهداي كربلاي حسيني محشور فرمايد.

پدر جان  من باب تذكر خداوند فرموده است كه:

كسي که عاشقم شده است من عاشق او مي شوم وقتي كه عاشق او شده ام او را مي كشم و خونبهاي او با من است. پس خداوند خونبهاي مرا مي دهد. عاجزانه از شما مي خواهم كه به اندازه اي كه مجلسي برگزار شود ديگر چيزي از دست اندركاران حكومتي نگيريد. باز پدر عزيزم! خودت مي داني و اگر به اين سخن خداوند عمل نماييد اجر شما چند برابر بيشتر و مقام شما والاتر و در آخرت روسفيد و خوشحال هستيد.

و تذكر ديگر به خاطر حضور در جبهه ها در ماه مبارك رمضان 32 روز روزه قضا دارم از برادران خودم مي خواهم كه اين روزه را بگيرند و مقداري غذا به فقرا بدهند.

 و چند تذكر به جوانان روستاي خودمان دارم، برادران همان دوران كربلاي حسيني را برای خودمان مجسم كنيم الان ايران عزيز و اسلام عزيزمان احتياج به حمايت شما برادران عزيز دارد فكر نكنيد كه با يك بار جبهه آمدن ديگر كافي است و از ما ساقط مي شود اگر اين جور بود تا حالا كسي در جبهه ها نبود پس بيائيد اين طرز فكر را از سرمان دوركنيم و ديگر اينكه به تمام هم روستائی ها خودم اين تذكر را بدهم اول اينكه من كوچكتر از آن هستم كه به شما تذكر بدهم ولي بعنوان يادآوري عرض مي نمايم كه اين اختلافات را كنار بگذاريد و خودتان را سرگرم اين چيزها نكنيد كه از مسئله اصلي غافل مي مانيد و همانطور كه امام عزيزمان گفته است كه عزت و شرف ما در گرو همين جنگ است يعني عزت و شرف اسلام در گرو همين جنگ است.

تا آنجايي كه جبهه احتياج به نيرو دارد طبق فرموده حضرت امام واجب كفائي است كه در جبهه ها حضور داشته باشيم و رزمندگان اسلام را ياري كنيم پس بيائيد اين اختلافات جزئي راكه انشاالله از بين مي رود به ياري خداوند كنار گذاريد.

 و به اين فرصت طلبان اجازه سوء استفاده ندهيدكه انقلاب اسلامي تا بحال خيلي خون داده است و به آساني اين پيروزيها را بدست نياورده است و خوشحال شدم از اينكه خبر اسير شدن ايوب را شنيدم و به خانوادة عزيزش اين نويد را مي دهم كه انشاالله در اين عمليات سرنوشت ساز صدام را نيست و نابود مي كنيم با كمك خداوند و ائمه معصومين ايوب و اصغر اصغري را انشاالله با كمك خدا آزاد مي كنيم.

 و ديگر اينكه به همكاران خوب و وفادارم برادران عضو پايگاه مقاومت و انجمن اسلامي در جذب نيروها كوشا باشيد، نكند خداي ناكرده نيرويي بيايد براي ثبت نام در پايگاه مقاومت او را رنجيده كنيد شما بايد  اين را بدانيد منافقين براي جذب نيرو هر چند كه راهشان باطل و غير حق مي باشد به نيروها مسئوليتهاي پوچ مي دادند و آنها را سرگرم مي كردند.

 شما بايد خيلي هوشيار باشيد كه يك نيروي حزب الله را از خود دور نكنيد كار شما خيلي مقام والايي دارد و در حفظ آن كوشا باشيد و اجرش را انشاالله از صاحب خودمان مهدي دريافت مي كنيد.

 مي بخشيد از اينكه جعفر خوبي براي شما نبودم از همه شما التمـاس دعا دارم. و از همه مردمان روستا مي خواهم از طرف من بدي به ايشان رسيد،  مرا حلال كنيد اين را جداً از ته قلب مي گويم.

انشاالله خدا نیت ما را خالص بگرداند.

                                                                                                              والسلام