نام پدر : کاظم
تاریخ تولد :1340/09/02
تاریخ شهادت : 1365/12/10
محل شهادت : 5

وصیت نامه

*توصیه نامه شهید مسعود شعبان زاده*

 

به شما عزیزان توصیه می کنم که مطیع امر رهبر باشید و از روحانیون متعهد پیروی کنید. در دفاع از میهن از هیچ چیز دریغ نکنید. نماز اول وقت را فراموش نکنید ودر انجام فرائض دینی کوشا باشید. از خواهرانم می خواهم که در حفظ حجاب خود نهایت کوشش را داشته باشند که حجاب آنان کوبنده تر از خون شهیدان است.


زندگی نامه

زندگي نامه :
مسعود شعانزاده سال 1341 در يكي از خانوادهاي مذهبي در شهر بابل كه به دارالمومنين نيز شهرت دارد در كوي آهنگر كلا ديده به جهان خاك كشود در سال 1359 به خيل پاسداران پيوست و به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان بابل نائل گشت در ابتدا به عنوان يك عضو ساده در اسلحه خانه سپاه شروع به فعاليت نمود پس از مدتي به درخواست شهيد عارف مهدي نياطبري در ابتدا در بخش تبليغات و سپس در بخش اطلاعات واحد بسيج ادامه فعاليت داد در سال 1361 چندي قبل از شهادت محمد مهدي با يكي از خواهران مذهبي و متدينه ازواج نمود و از او دو فرزند بنامهاي زينب و محمد مهدي بجا مانده است .
در سال 1363 مسعود در كنكور سراسري با رتبه بسيار خوب رتبه 15 را به خود اختصاص داد و در دانشگاه هشيد بهشتي دانشكده حقوق مشغول به تحصيل گرديد آخر المر مجنون وار در پي معشوق خويش در اسفند سال 1365 در عمليات كربلاي ادامه عمليات كربلاي 5 در منطقه شلمچه مي وصل نوشيد و با مولاي خويش ملاقات كرد و از خاك به افلاك رسيد و پس از 8 سال گمنامي در جا ديد الثر بودن سرانجام در اسفند ماه 1373 در ارامگاه معتمدي و در مزار شهدا در كنار برادر شهيدش بخاك سپرده شد.
ايشان دانشجوي رشته حقوق مي باشد 
راهش پر رهر دومستدام باد 
نقش شهيد در دفاع مقدس 
جانيست گردان بباده از كسترويزه كربلا
وصاياي شهيد 
از خداوند مي خواهم مرا در زمره شهداي كربلاي قرار دهد تا در فرداي اخرت شرمنده جضرت زهرا (ص)  .  نگرم و مرا با شهادت از اين دنيا ببرد .
تاريخ شهادت : 12/12/65 محل شهادت : شلمچه 
شهرستان بابل