نام پدر : محمدآقا
تاریخ تولد :1341/08/22
تاریخ شهادت : 1361/11/19
محل شهادت : موسیان

وصیت نامه

1 . شما ای پیام رسانان خون شهیدان و ای کسانی که رسالت زینبی دارید! پیام ما  و پیام تمام شهیدان را به گوش جهانیان برسانید.
2. شما ای گروهک های ضد انقلاب و یا ضد اسلام و خدا! تا دیر نشده از سر راه این امت دور شوید و گرنه سیل خروشان حزب الله، شما گنداب های متعفن را از سر راه بر نخواهد داشت.
3.    پدر جان و مادر جان و خانواده گرامیم! شما نباید هیچ ناراحت باشی، چون هدیه ای که در راه خدا می دهید، دیگر نباید آن را از خدا بخواهید و به شما خانواده گرامیم نمی گویم نگریید ولی نه گریه ای که ذره ای عقب نشینی یا لغزشی در ایمانتان و تقوایتان به وجود آورد، بلکه عشق به خدا و ایمانتان بیشتر شود. نگویید که پسرم جوان بود آرزو ها داشته، نه! آرزوی من شهادت است و هیچ آرزویی بزرگتر از این آرزو نخواهید یافت، چون به بزرگترین آرزوی خود رسیدم. گریه تان فقط برای رساندن پیام خون شهیدان باشد نه چیز دیگر و امیدوارم که خداوند صبر و بردباری به شما عنایت فرماید.

4.    خداوندا! مرا شهید بمیران شاید خون ناچیز من کمکی باشد برای تداوم انقلاب اسلامی که شکست ناپذیر است. خداوندا! مرا به آرزویم که شهادت است برسان. شهادت این آخرین هدف نهایی تکامل انسان می باشد.

5.    شما مادران و خواهران من سعی کنید که راهم را ادامه دهید و اطاعت از این رهبر عزیزمان و اطاعت از ولایت فقیه، که اطاعت از او اطاعت از امام زمان(عج) و اطاعت از خدا می باشد را فراموش نکنید.

6.    نجات یک امت در رهبری ولایت فقیه می باشد.