نام پدر : قدم علی
تاریخ تولد :1339/06/16
تاریخ شهادت : 1362/10/09
محل شهادت : پنجوین عراق

وصیت نامه

1.    حس مسئولیت، مرا وادار به رفتن به جبهه حق علیه باطل نمود و مرا عاشق خود کرد.

2.    سلام پر شور و عشق من به پدر و مادر عزیزم و بهترین و تواناترین رشته های فکرمن که توانسته اند، چنین پسری را از زیر لوای قرآن و اسلام پرورش دهند وتا آخرین قطره خون خود را در راه اسلام عزیز ایثار کند و این شهادت بر پدر ومادرم مبارک باد. این شهادت مایه ی سرافرازی شماست.

3.    پدر عزیزم! پسر تو بسیار سرافراز کشته می شود و تا آخرین قطره خونی که که در بدن داشت در راه حفظ دین و قرآن و نگهبانی ازاسلام نثار کرد وبه ندای سرود شهیدان حسین (ع) که در کربلا گفت: (( هل من ناصر ینصرنی )) آیا کسی هست که مرا یاری کند؟ لیبک گفت.

4.    سخت کوشش کنید و راه شهیدان اسلام را ادامه دهید.

5.    ای برادران! از شما می خواهم که این جوانان که با خون خود نهال این انقلاب را آبیاری کردند و این جنگ حق علیه باطل را پیش بردند حفظ کنید و نگهبان خون آنان و نگهبان اسلام باشید.

6.    ای امت شهید پرور! همیشه گوش به فرمان پیرجماران و رهبر همیشه بیدار باشید تا بتوانید به کمک یکدیگر حاکمیت را پیاده کنید  و ما رزمندگان اسلام هر چه داریم از شما داریم. خداوند شما را یاری کند و به شما عزت و جلال بدهد و توفیق اخلاص عمل عنایت نماید.

7.    مادر جان! از شما می خواهم در عزای من گریه نکنید، چون گریه شما باعث می شود دشمن شاد شود و شادی شما موجب می شود که دشمن سرافکنده و از خود بی خود شود.