نام پدر : علی اصغر
تاریخ تولد :1340/10/26
تاریخ شهادت : 1362/06/06
محل شهادت : 1

وصیت نامه

1.    بیایید به خود آییم و به قلبهای خود رجوع کنیم و ناخالصیهای آن را کنار بزنیم و به ایثار و ایمان و عشق به اِله بنگریم. آن وقت می بینیم  که زندگی چقدر شیرین خواهد بود.

2.    امام را تنها مگذارید و به هر کس که می شناسید این را بگویید که تنها چیزی که خداند بزرگ و تعالی و امام زمان را خوشحال می کند، اطاعت از دستورات امام می باشد.

3.    من وصیت می کنم که پدر و مادرم پس از شهادتم روحیه ی اسلامی و انقلابی را حفظ کرده و آنچنان حرکتی از خود بروز دهند که اندام دشمن را به لرزه درآورند.

4.    مادرم  نبایستی گول نوگران وابسته به شرق و غرب را بخوری، که می گویند ما برای زمین و خاک می جنگیم. ما در راه عقیده خودمان که همان ایدئولوژی اسلام باشد می جنگیم وگرنه جنگیدن برای خاک و وطن .. کفر می باشد.

5.    مادرم! دشمن بدترین حملات خود را در درجه ی اول به سوی امامان، امام عزیز و بزرگوار ما نشانه رفته است. چون می خواهد با بد جلوه دادن خمینی (ره) در اذهان توده ها، اسلام اصیل را از ما گرفته و اسلام از نوع ملک خالدها و حسنی مبارک ها برای ما به ارمغان بیاورد. پس مادرم دفاع از فرهنگ اصیل و انقلابی خود که همان اسلام می باشد، به تک تک مسلمانان واجب است.

وصیت نامه

اسکن وصیتنامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد


زندگی نامه

اسکن زندگینامه درقسمت تصاویرموجودمی باشد