نام پدر : رحمان
تاریخ تولد :1340/02/10
تاریخ شهادت : 1365/12/02
محل شهادت : هفت تپه

وصیت نامه

وصیتنامه شهید رحیم سلیمانپور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

با سلام خدمت آقا امام زمان (عج) و نائب بزرگوارش ولی امر حضرت امام خمینی معظم و با سلام به سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهیدان کربلای ایران.

مادرجان! با اینکه می دانم با دیدن وصیت نامه ام ناراحت می شوید ولی این دستور پیامبر است که می فرماید مومن موقع خواب باید وصیتنامه در زیر سرش باشد.

 مادر عزیزم! راهی را که امروز بدان قدم نهادم سالها آرزوی من بود راهی که امام سوم امام حسین (ع) برای فقط این راه در دشت و صحرای کربلا جانش را فدای اسلام محمدی کرده است.این راه راهی است که پیامبر خدا برای آن مبارز کرده است.تا دستورات قرآن که همان دستور خداست را انجام داده باشد.

مادر جان! اولا موقع سکوت نیست الان موقع درنگ کردن نیست باید فریاد کرد باید با مشت دندان و با زور اسلحه با دشمن اسلام جنگید باید همت کرد باید گوش به فرمان رهبر عالیقدر و دشمن شکن باشیم در تمام جبهه باید مقاومت کرد چون مقاومت رمز پیروزی رزمندگان است.

مادر جان! اول که در حال آموزش بودم و هستم تا چند روز دیگر این آموزش ما تمام می شود تا به امید خدا برای یاری دادن به رزمندگان اسلام در خط مقدم بشتابیم هر چند ما بی سنگران سنگر سازیم دعا کنید شهادت را خداوند در مورد من لطفش را بر ندارد و مرا بسوی خود که همان آخرت است بخواند.

مادرجان! در انتها باید از زحمات تو کمال تشکر را بجا بیاورم چرا که هرگز نتوانستم تا این سنین جبران زحمات تو را بکنم امیدوارم از من راضی باشید.

مادر جان! دنیا بی ارزش است که تا بحال دیده ام این همان دنیای است که روزی در آن حسین بن علی بر زانوی رسول الله (ص) می نشست و روزی زیر سم اسبان کوفیان بدن مطهرش پا رهپاره می گردید.

 در آخر از همسر و فرزندانم می خواهم که صبر را پیشه خود کنند چون که خداوند صابران را دوست دارد و از برادرانم می خواهم راه من را ادامه دهند.

 و از برادر بزرگتر خود می خواهم که بعد از خدا لطفش را از فرزندانم برنگرداند.

 و از خواهرانم می خواهم که حجاب را اصول خود قرار دهند و در تشییع جنازه ام من گریه بلند نکنند چون که دشمنان و منافقین در پی فرصت هستند تا از گریه شما خوشحال شوند.

در آخر کلمه ای می خواهم جنازه مرا در سید ملال همجوار دیگر شهیدان دفن کنید.

در خاتمه امام و رزمندگان اسلام را دعا کنید.

                                                                       والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته.

                                                                        رحیم سلیمانپور