نام پدر : میرزاجان
تاریخ تولد :1345/04/01
تاریخ شهادت : 1362/12/04
محل شهادت : چنگوله

وصیت نامه

1.    من این راه را با فکر آزاد خودم انتخاب کرده و هیچ کس مرا تهدید نکرده، با دلی صاف و بدون تردید و پر از عشق به جبهه رفته ام.

2.    ای جوانان! نکند که در رختخواب ذلت بمیرید که علی در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین با هدف شهید شد.

3.    شما، ای پدران و مادران، برادران وخواهران! بدانید که برای آخرت و هستی آفریده شده اید نه برای دنیای نیستی و برای مردن نه برای زندگانی و شما در حال کوچ به سوی آخرت می باشید؛ پس بترسید از این که مرگ شما را دریابد و شهادت نصیب شما نشود.

4.    بدانید که ما برای آخرت آفریده شده ایم نه برای دنیا. روز قیامت فرشتگان مرحبا گویان به استقبال مجاهدین راه حق می آیند از درب مخصوص ( باب المجاهدین) وارد بهشت می شوند و هر آن که جهاد در راه خدا به همراه امام را ترک کند و لباس خواری و ذلت پوشیده و در زندگی تنگدست و نیازمند می گردد و دینش از بین می رود.

5.    برادر و خواهرم، از شما می خواهم که زیاد گریه و زاری نکنید. از شما می خواهم که حجابتان را حفظ کنید که حفظ حجابتان کوبنده تر از خون شهید می باشد.

6.    از شما برادرانم در انجمن اسلامی محل، می خواهم برای محل پایگاهی بزنید و هیچ وقت انجمن را ترک نکنید و به نوجوانان قرآن آموزش دهید تا بتوانید جوانان خوبی به محل تحویل دهید.

7.    از شما جوانان محل می خواهم که هیچ وقت سنگر مسجد را خالی نکنید و سعی کنید، خدمتی به روستای محروم خود انجام دهید.
8.    برادران و خواهران! استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان ها و تسکین دردها است و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و اگر روزی دشمنان بین شما و روحانیت تفرقه بیندازد، روز بدبختی مسلمانان و روز جنبش ابر قدرت هاست.

زندگی نامه

اسکن زندگی نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد


وصیت نامه

اسکن وصیت نامه در قسمت تصاوير موجود مي باشد