نام پدر : علی رضا
تاریخ تولد :1346/09/09
تاریخ شهادت : 1365/10/22
محل شهادت : شلمچه

وصیت نامه

*وصیت نامه شهید رمضان سالخورده*

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان آن که تمامی جهان را آفریده و به تمامی انسان ها یاری می بخشد.

در اول وصیت نامه خود سلام بر مهدی موعود، سلام بر آن یگانه رهبر مسلمان جهان، سلام بر امام زمان منجی عالم بشریت امام زمان (عج) سلام و درود فراوان بر آن یگانه مرجع تقلید و نائب بر حقش امام خمینی و سلام و درود بر تمامی شهدا جنگ تحمیلی درود بر تمامی مجروحین و جانبازان اسلام، و تمامی اسرای ایران  که در عراق به سر می برند، و سلام بر خانواده های مجروحین، جانبازان و اسرا اسلام.

سلام من بر آن پدر و مادری که با ایثار شگفت انگیزشان چنین فرزندی را فدای قرآن و اسلام کردند، و سلام من بر آن پدر و مادر خودم که مرا به این سن و سال رسانده، و با دلی شاد و خوشحال هدیه قرآن نمودند. سلام من بر برادران و خواهرانم و سلام من بر تمامی بستگان و فامیلان و دوستان و آشنایان.

صحبتی دارم با پدر و مادرم، پدر جان و مادر جان، هیچگاه ناراحت نباشید که فرزندتان شهید شده است، و هیچوقت فکر نکنید که فرزندتان بین شما نیست بلکه شهید همیشه زنده است. و در نزد خدایش روزی می خورد. و من از شما می خواهم که، بچه های خود را مثل علی اکبر و علی اصغر تربیت کرده و سعی کنید که همیشه در راه اسلام کوشش کنند. برادرانم از شما می خواهم که نگذارید، اسلحه ام به زمین افتد. و در همان پشت جبهه مزدوران داخل را از بین ببرید و نگذارید، به اسلام آسیب وارد کنند.

سخنی دارم با خواهرانم و زن داداشهای مهربان من، از شما می خواهم که، حجاب اسلامی را رعایت کنید چون حجاب شما مثل خون شهید کوبنده است. شما در پشت جبهه با حجاب و ما در جبهه با خون این کفار بعثی را به هلاکت برسانیم. و بعد از من گریه و زاری نکنید. شما باید افتخار کنید که، برادرتان در راه اسلام با خون خویش راه کربلا را باز نموده.

سخنی دارم با دوستان خودم دوستان عزیز من هیچگاه فکر نکنید که من در جمع شما نیستم، بلکه من شهید زنده هستم و در نزد خدایم روزی می خورم. و از شما می خواهم که نگذارید اسلحه ام به زمین افتد بیایید در جبهه ها بجنگید و با خون خود راه کربلا را باز کنید، تا پدران و مادران ما بتوانند قبر شش گوشه امام حسین را زیارت کنند.

دوستان و فامیلان من، شما باید بدانید که ما برای تصرف خاک عراق نمی جنگیم و آمریکا و دیگر کشورهای ابرقدرت باید بدانند که ما می خواهیم تمامی احکام اسلام را در تمامی جهان گسترده نمائیم و مقصودمان این است که، باید تمامی کفار را به هلاکت برسانیم.

ای آمریکا و دیگر کشورهای ابرقدرت ما می خواهیم با خون خود تمام احکام اسلام را در تمامی جهان گسترده نمائیم و می خواهیم به شما بفهمانیم که، اسلام زنده است و شما فکر این نباشید که اسلام زنده نیست باخون خود اسلام را زنده خواهیم کرد.

 و دوباره سخنی دارم با پدر و مادرم، پدرجان و مادرجان، اگر من شهید شدم من را در حیاط مسجد دفن نمائید، و اگر بدی از من دیده اید مرا ببخشید.

از برادران و خواهرانم می خواهم که، بعد از شهادت من گریه و زاری نکنند و اگر بدی از من دیدید، مرا ببخشید.از فامیلان و دوستان می خواهم هر کسی از من بدی دیده است از روی قلب مرا ببخشید.

در خاتمه با همگی خداحافظی کرده و شما را به خدا می سپارم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.